Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:50:38 GMT

رانندگان خودروهای اینترنتی نگران جریمه نباشند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۶۴۴

رانندگان خودروهای اینترنتی نگران جریمه نباشند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان خودروهای اینترنتی نگران اعمال قانون توسط دوربین ها نباشند، چرا که پلاکهایی این خودروها در لیست مجاز پلیس قرار دارد.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از جاده هراز اظهار کرد: الحمدالله همکاری خوب مردم با پلیس و توجه آن‌ها به توصیه‌ها مبنی بر اجتناب از عدم سفر، همراهی خوبی داشتند که جا دارد از همه هموطنان عزیز تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وضعیت تردد رانندگانی که پلاک خودروی خود را تعویض نکرده‌اند، چگونه است؟

وی افزود: از شروع طرح محدویت‌های ترافیکی در کشور، تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ وسیله نقلیه از ادامه سفر جلوگیری و عودت داده شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال قانون خودروهای اینترنتی گفت: رانندگان خودروهای اینترنتی نگران اعمال قانون توسط دوبین‌ها نباشند، چرا که پلاک‌های این خودروها در لیست مجاز پلیس قرار دارد.

سردار هادیان فر در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد پلاک‌های غیربومی ساکن شهرهای قرمز به چه صورت خواهد بود اظهار داشت: رانندگانی که با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی تردد می‌کنند اگر توسط مأموران پلیس متوقف شدند، با ارائه برگه احراز محل سکونت و یا محل کار جریمه نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همچنین اگر این رانندگان توسط دوربین‌ها جریمه شدند، می‌توانند در پایان طرح محدودیت‌ها با مراجعه به واحدهای رسیدگی در اجراییات راهور، نسبت به اصلاح جریمه ثبت شده اقدام نمایند.

وی در خصوص شایعه عدم پرداخت بیمه و همچنین عدم ترسیم کروکی توسط پلیس راهور در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ صبح افزود: چنین چیزی صحت ندارد و مردم به این شایعات توجه نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این محدودیت‌ها، گروهایی از مردم را که بایستی از نظر شغلی در این ساعت تردد داشته باشند را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما آن‌ها نگران جریمه شدن نباشند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ناجا ویروس کرونا شهر تهران رئیس پلیس راهور ناجا پلیس راهور ناجا اخبار حوادث خودروهای اینترنتی پلیس راهور رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز