Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:39:56 GMT

حریرچی مهمان قرنطینه می شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۶۹۷

حریرچی مهمان قرنطینه می شود

تهیه کننده برنامه «قرنطینه» درباره فصل جدید این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی با نگاه طنز از امشب پنجشنبه (۶ آذرماه) ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. 

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدابراهیم امینیان، تهیه کننده برنامه «قرنطینه» در توضیح این برنامه اظهار کرد: «قرنطینه» با توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه طنز در ۲۰ قسمت هر پنجشنبه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: سری جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفت وگو با مهمان، موشن گرافی، دوربین مخفی ( مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن همراه خواهد بود. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود.

تهیه کننده برنامه «قرنطینه» یادآور شد: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم و فضا را به گونه ای طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم.

اولین قسمت برنامه «قرنطینه» میزبان ایرج حریرچی (معاون کل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) با موضوع کرونا  است که امشب ساعت ۲۲ پخش می شود.

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد

 محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال ۸۹ هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد