Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق دانشگاه شریف گفت: پژوهش‌ها باید برای جامعه ثمربخش باشد و باید در سطح بین‌المللی هم تولید علم داشته باشیم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در همایش ماموریت شریف که امروز به صورت مجازی برگزار شد گفت: کمیت هدف اصلی دانشگاه شریف نبوده ودر گذشته نشان میدهد که کیفیت هدف اصلی دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در چند دوره جمعیت کارشناسی افزایش یافت و همین مسئله باعث افزایش انتظار افزایش ظرفیت دوره ارشد و دکترا شد این در شرایط بود که دانشگاه با کمبود اعتبارات، خوابگاه‌ها و آزمایشگاه و امکانات رو به رو بود و با مشکل کمبود اختیارات در دانشگاه مواجه بودیم.
وی اضافه کرد:با هدایت‌های ریاست دانشگاه و با پیگیری‌های مستمر در حوزه‌های اداری، دانشگاه تلاش کرد و سعی می‌کرد بر کلید واژه کیفیت تاکید داشته باشد و سعی می‌کند با تلاش‌های گوناگون در حفظ کیفیت توفیق داشته باشد.
اعتمادی اظهار داشت: دانشگاه شریف توانسته لود ماموریت حفظ کیفیت را تا حدودی حفظ کند و به حیات علمی خود ادامه دهد و تلاش مدیریت این بود که مشکلات را از مجموعه بردارد و در حوزه توسعه‌های فیزیکی و حمایت‌هایی که از بیرون می‌شد توفیقاتی داشت.

وی ادامه داد:برای حفظ کیفیت در دوره‌های بعدی در دانشگاه شریف باید به این نکته توجه کرد که برای توسعه کمیت چه از داخل و خارج دانشگاه باشد، کیفیت را دچار چالش می‌کند و باید کیفیت حفظ شود.
اعتمادی گفت: کیفیت آموزش در دوره‌های کارشناسی نباید تحت شعاع دوره تحصیلات تکمیلی باشد و باید توازن دانشجو و اساتید حفظ شود.   وی ادامه داد: پژوهش‌ها باید برای جامعه ثمربخش باشد و باید در سطح بین المللی هم تولید علم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف اعتمادی پژوهش های دانشگاهی دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی