Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:07:55 GMT

ستاره خارجی استقلال دوست دارد بماند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۸۰۶

ستاره خارجی استقلال دوست دارد بماند

هروویه میلیچ مدافع تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد با گل زیبای خود از روی ضربه ایستگاهی مقابل ماشین‌سازی سه امتیاز را نصیب این تیم کند.

او به دلیل شباهت ظاهری به لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا بارها مورد توجه قرار گرفته است و گل ایستگاهی‌اش نیز شباهت زیادی به گل‌های مسی داشت.

این بازیکن با وجود عدم دریافت مطالبات خود پس از پایان فصل گذشته، تصمیم به بازگشت به ایران گرفت تا یک فصل دیگر طبق قراردادش برای استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میلیچ که از زندگی در ایران رضایت دارد، ابراز تمایل کرده است که قراردادش را با استقلال تمدید کند. به همین منظور، قرار است به زودی مسئولان استقلال جلسه‌ای را با مدافع کروات تیم‌شان برگزار کنند و اگر شرایط مهیا باشد و جوانب بررسی شود، قرارداد میلیچ را تمدید کنند.

میلیچ که به تازگی بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده، تنها با مشکل مسکن روبه‌روست و در هتل زندگی می‌کند. مسئولان استقلال در تلاش هستند امروز و فردا آپارتمانی برای این بازیکن اجاره کنند تا بتواند خانواده‌اش را نیز به ایران بیاورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هروویه میلیچ استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 845006 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش زنان باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!