Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:16:37 GMT

برنامه ریزی ستاد تسهیل برای خوابگاه زدایی از پرند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۹۲۴

برنامه ریزی ستاد تسهیل برای خوابگاه زدایی از پرند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم فعال شدن واحدهای تولیدی اظهار داشت: شهرک صنعتی پرند ظرفیت خوبی برای تولید دارد و با توجه به به خوابگاهی بودن این شهر فراهم ساختن شرایط تامین معیشت مردن این منطقه با استفاده از ظرفیت این شهرک صنعتی می تواند به کاهش تردد کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توسعه فعالیت شهرک صنعتی نصیرآباد و کاظم آباد نیز پیگیری می شود، هر چند قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر محدودیت زیادی برای واحدهای صنعتی در استان تهران از جمله پرند ایجاد کرده اما با پیگیری های موثر در سطح استان تهران اصلاح این قانون مراحل نهایی خود را طی می کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: در مورد تخصیص ارز به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکلاتی وجود دارد که با تدبیر وزارت صمت در زمینه تهاتر و پذیرش ارز متقاضی شرایط برای تسهیل فعالیت این واحدها و تامین ارز مورد نیاز فراهم می شود.

عسگری سپس با اشاره به لزوم فعال شدن کمیته توسعه صادرات در شهرستان ها گفت: با توجه به حضور صادرکنندگان در شهرک صنعتی رباط کریم مشکلات ارزی با کمک صادرکنندگان قابل حل است و با توجه به اینکه ارز متقاضی برای واردات مواد اولیه مجتمع های سرمایه ای قابل استفاده می باشد ظرفیت خوبی فراهم شده است.

وی همچنین عنوان کرد:ستاد تسهیل شهرستان ها بایستی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را مورد بررسی و پیگیری قرار داده و آنچه نتوانستند حل کنند از طریق ستاد تسهیل استان پیگیری می شود تا زمینه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع شود.
 انتهای پیام/۶۷۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران استاندار تهران تهران شهرک صنعتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از تعطیلی مراکز تفریحی گردشگری اصفهان در روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیک بعدی سفرها هم‌زمان با عید سعید فطر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تقدیر از نظم و آرامش موجود در ستاد و همگرایی بین دستگاه‌ها اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های مؤثر برای سال آینده به برگزاری جلسات چالشی نیاز داریم تا بتوانیم بی‌پروا از اشکالات موجود سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه مجموعه فدک جزو مهم‌ترین کمپ‌های گردشگری روباز کشور است، اما هنوز کارهای زیادی برای بهبود خدمت‌رسانی این مجموعه به مسافران بر زمین مانده است که باید آن را ارتقا دهیم، افزود: سال جاری برنامه ویژه‌ای برای باغ فدک داریم تا همشهریان هم بتوانند از این فضا استفاده کنند.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کمپ گردشگری در منطقه شرق اصفهان در نوروز سال آینده خبر داد و گفت: با ایجاد این کمپ می‌توان جنس گردشگری را در اصفهان تغییر دهیم؛ سال جاری دومین سالی است که کمیته اقتصاد گردشگری را ایجاد کرده‌ایم و لازم است از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را برای سال آینده آغاز کنیم تا شهروندان و گردشگران با ورود به شهر بتوانند فضای کلی گردشگری را لمس کنند.

وی با اشاره به جلسات چهارگانه خدمات سفر در سال‌های گذشته از تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری در روز سیزدهم فروردین خبر داد و تصریح کرد: باید منتظر بود تا چنانچه در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به ادامه پیک سفر نیاز بود، برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛ البته روز سیزدهم فروردین مصادف با روز شهادت امیرالمومنین (ع) است و اطلاع‌رسانی در خصوص تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی در این روز انجام خواهد شد.

بقایی با اشاره به پشت سر گذاشتن شب‌های سرد و بارانی بهاری در نوروز ۱۴۰۳ به نحو شایسته گفت: به احتمال زیاد پیک بعدی سفرها از نوزدهم فروردین سال جاری هم‌زمان با عید سعید فطر آغاز خواهد شد که برنامه‌ریزی‌هایی برای این ایام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بعضی روزهای بهار و تابستان به دلیل گرمی هوا، مجموعه فدک به لحاظ روباز بودن از ایام نوروز شلوغ‌تر است، ادامه داد: ستاد دائمی سفر در شهر اصفهان مخصوص نوروز نیست، حتی در پاییز و زمستان میزبان گردشگران کویر است و این ستاد در طول سال برای گردشگری برنامه‌ریزی‌های خاص خود را دارد، اما اشکالاتی نیز در این ستاد وجود دارد که باید رفع شود.

کد خبر 739902

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد