Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان روز جمعه در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در صورت فراهم بودن شرایط جوی در شهر تبریز مسابقه تراکتور و فولاد مبارکه سپاهان فردا راس ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز جمعه ۷ آذر در ورزشگاه یادگار امام آغاز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و مکان مسابقه، اعلام شده منوط به شرایط جوی صبح مسابقه و گزارش نهایی ناظر و داور مسابقه است.

این مسابقه امروز به دلیل بارش شدید برف در تبریز با تصمیم داور لغو شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال ایران ورزشی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت. این برد خیلی برای سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی نگرفته اهمیت داشت.

در پیام سپاهان برای تیم و هواداران آمده است: "بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است."

دیگر خبرها

  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد