Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ها: ابراهیم صالحی (33) برای نفت آبادان و میلاد جهانی (35) برای شهرخودرو

حادثه مهم:

در دقیقه ۸۴ سیدرضا مهدوی که داور مسابقه بود، در صحنه‌ای بحث برانگیز به سود پیکان پنالتی اعلام کرد. صحنه‌ای که در بازبینی آن نشان می‌داد برخوردی میان مدافع ذوب‌آهن و مدافع پیکان رخ نداده است. با این حال پس از اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن و دریافت دو کارت زرد از داور مسابقه، اعضای کادر فنی تیم میزبان تیم‌شان را از زمین بیرون کشیدند.

پس از این اعتراض، مهدوی با مشورت با تیم داوری و از این که صحنه پنالتی را از دوربین‌های صدا و سیما مشاهده کرد، نظر خود را عوض کرد و پنالتی را برگرداند و این بار پیکانی‌ها معترض شدند تا کارت‌های زرد این بار چند نفر از تیم میهمان را جریمه کند.

ترکیب ذوب آهن: 

شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، ایوان مارکوویچ (74-حسین شنانی)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی (46-رضا حبیب زاده)، فرشاد محمدی‌مهر، علی نبی زاده (74-مجتبی حقدوست)

ترکیب پیکان:

محمد دریس، میلاد شیخی سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو (61-اسماعیل بابایی)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره (81-فرزاد حاتمی)

بیشتر بخوانید: انتظاری: پرسپولیس اقتصادی بازی می‌کند/ عبدی باید قدر این فرصت را بداند

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان پیکان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان پیکان تهران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان محمد ربیعی در حالی نتوانستند گلی را در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی امروز به ثمر برسانند که قبل از شروع مسابقه ۳۰ امتیاز در فصل جاری کسب کرده بودند. آنها که روندی نامطلوب در دور برگشت این رقابت‌ها داشته اند برای ارتقای جایگاه خود در جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز اساسی دارند.

کد خبر 6084683

دیگر خبرها

  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد