Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:38:39 GMT

تلویزیون رژیم صهیونیستی امارات را به سخره گرفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۴۰۸

تلویزیون رژیم صهیونیستی امارات را به سخره گرفت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش کلیی طنز ضمن توهین به امارات، توافق عادی‌سازی روابط این کشور با تل‌آویو را به سخره گرفت.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «الخلیج الجدید» بخشی از نمایش پخش شده در کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که در آن امارات و توافق‌عادی سازی این کشور با تل‌آویو به سخره گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تودهنی قطر به اسراییل و دوستان جدیدش

 در این نمایش که در آن کشوری به نام «امارات یکی است» مورد تمسخر قرار می‌گیرد، یکی از بازیگران نقش مجری و دیگری که «فیصل» نام دارد، با پوشش عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش یک شهروند عربی را ایفا می‌کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

طبق گزارش الخلیج الجدید، در این فیلم، از شهروند عربی یادشده سؤال می‌شود که پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره امضای توافق عادی‌سازی روابط چگونه بود که فیصل در جواب به او می‌گوید: «ترامپ به من گفت: بیا با اسرائیل توافق کن. من هم گفتم در مقابل چه چیزی؟ من که حتی یک جنگ با آنها نداشتم. او گفت: دهانت را ببند. به تو جنگنده‌های اف-۳۵ و بمب اتمی کوچک و تانک مجانی می‌دهم. من هم موافقت کردم و توافق را امضا کردم».

مجری این نمایش در ادامه می‌گوید: «ما خوشحالیم که با "امارات یکی است" توافق صلح امضا کردیم» و در مقابل شهروند عربی یادشده به او می‌گوید: «ما امارت‌ها نیستیم ما یکی هستیم فقط. مساحت کشور ما از سطل آشغال تا آن شتر است».

بیشتر بخوانید: نظرسنجی ناامیدکننده صهیونیست‌ها از عادی‌سازی روابط

الخلیج الجدید در ادامه نوشت که در این فیلم امارات بشدت مورد تمسخر قرار می‌گیرد. در این فیلم منظور از امارات یکی است، آن است که این کشور تنها یک شهروند به نام فیصل دارد و دمای هوای آن بسیار بالاست.

طبق زیرنویسی که در این فیلم قرار داده شده است، از شهروند اماراتی یادشده سؤال می‌شود که منبع درآمد این کشور چیست و او نیز پاسخ می‌دهد گردشگری و مجری نیز با تعجب از او سؤال می‌کند که «واقعا؟ آیا گردشگر نیز به اینجا می‌آید» و فیصل در جواب به او می‌گوید «نه, چه کسی به اینجا می‌آید؟! دمای هوای در سایه اینجا ۶۰ درجه است. حتی شترها نیز اینجا نیستند. نگاه‌ کن آنها در اطراف ما پرسه می‌زنند».

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی را به خاطر امضای توافق صلح با تل‌آویو به سخره گرفته بود بطوریکه کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم، پیشتر، فیلمی منتشر کرده بود که در آن دو فرد در نقش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد ابوظبی نمایش داده شدند که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ رژیم صهیونیستی امارات فیلم تمسخر بنیامین نتانیاهو خلیج فارس ولیعهد ابوظبی محمد بن زاید ترامپ آمریکا تلویزیون رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات

وزیر خارجه ایران آمادگی تهران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با ابوظبی در چارچوب منافع و مصالح دوطرف اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • اعلام انزجار نمازگزاران قائمشهر از رژیم ستمگر صهیونیستی + فیلم
  • تجمع مردم نیشابور در محکومیت حملات ناجوانمردانه اسرائیل + فیلم و تصاویر
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات