Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با تساوی به پایان رسید.
به گزارش آریا، در نخستین بازی روز دوم مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با 15 دقیقه تاخیر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم بازی شرایط بهتری پیدا کرد که برای شهر خودرو در این دیدار معراج تقی‌پور در دقیقه 82 با ضربه سرس زیبا گلزنی کرد اما در حالی که به نظرمی رسید مشهدی ها سه امتیاز این بازی را به دست آوردند، اما در ثاینه های پایانی برای آبادانی ها اعلام پنالتی شد که طالب ریکانی در دقیقه 4+90 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه میلاد فراهانی باز کند تا این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.
در پایان این بازی مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به شدت نسبت به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی برای نفتی ها معترض بود که داور دیدار به همین خاطر او را در دقایق پایانی اخراج کرد. این در حالی است که رحمتی در بازی هفته گذشته نیز در بازی مقابل پیکان نسبت قضاوت داوران معترض بود و گفته بود تیمی در مقابل ما بازی جوانمردانه انجام ندهد. قضاوت این دیدار برعهده سیدعلی اصغر مومنی بود که این داور به محمدرضا غبیشاوی و حسن بیت‌سعید از صنعت نفت و صادق صادقی از شهر خودرو کارت زرد نشان داد.

- شاگردان رحمان رضایی و مهدی تارتار در دیداری که داوری جنجالی داشت، به تساوی رضایت دادند. ذوب‌آهن در حالی طی دو هفته ابتدایی لیگ بیستم دو تساوی مقابل فولاد خوزستان و ماشین‌سازی به دست آورد که نمایش خوبی برابر حریفان خود ارائه داد و البته قضاوت‌های داوری چندان به سود این تیم نبود، اما با این وجود شاگردان رضایی امروز هم که گل اول  را مقابل پیکان و توسط ابراهیم صالحی دریافت کردند، خیلی زود توانستند با ضربه سر میلاد جهانی گل تساوی را بزنند ولی نزدیک بود حتی همین یک امتیاز را دوباره با اشتباه داوری از دست بدهند. در دقیقه 83 اعلام یک پنالتی اشتباه به سود پیکان موجب شد تا ذوبی‌ها اعتراض شدیدی به داور کنند که همین مسئله موجب شد او پس از مشورت با داور چهارم تصمیم خود را تغییر دهد و بازی یک بر یک بماند و با همین نتیجه به اتمام برسد.
شرح گل‌ها:
ذوب‌آهن صفر - پیکان 1 (دقیقه 33: ابراهیم صالحی): ضدحمله سریع بازیکنان پیکان از سمت چپ زمین و ارسال پای راست دقیق امیر روستایی را ابراهیم صالحی از مقابل تیرک دوم با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
ذوب‌آهن 1 - پیکان 1 (دقیقه 35: میلاد جهانی): حرکت عالی و نفوذ سریع فرشاد محمدی‌مهر از جناح راست زمین و سانتر زیبای او را میلاد جهانی با ضربه سر زد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 19: ارسال تند و تیز خطرناک مجید عیدی و ضربه سر جبیره از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
دقیقه 28: چرخش تماشایی و ارسال در عرض زیبای حدادی‌فر به مقابل دروازه خالی پیکان را بیدوف نتوانست تبدیل به گل کند تا توپ با عبور از مقابل پای او به بیرون برود.
دقیقه 31: توپ ارسالی از کرنر برای پیکان در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه ذوب‌آهن با پاس روستایی به شیخی‌سلیمانی رسید که ضربه آکروباتیک این بازیکن راهی اوت شد.
دقیقه 47: ارسال جهانی از میانه زمین را قادری به شکل ناقص دفع کرد و در ادامه ضربه سر قریشی از کنار دروازه پیکان رد شد.
دقیقه 53: ارسال خطرناک ستاری به محوطه جریمه ذوب‌آهن را عبدالله حسینی بالاتر از ابراهیم صالحی با ضربه سر دفع کرد.
دقیقه 68: پاس به بغل اسماعیل بابایی و شوت روی پای محکم روستایی را گردان در حالت درازکش جمع کرد.
دقیقه 69: ارسال زیبای حدادی‌فر از میانه زمین و ضربه سر بیدوف با واکنش خوب دریس تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 70: مارکوویچ بهترین فرصت گلزنی را برای بیدوف فراهم کرد که توپ پس از برخورد به این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه 79: سانتر اسماعیل بابایی از روی ضربه آزاد و ضربه سر جبیره تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.
دقیقه 83: پاس فرزاد حاتمی با ضربه سر در محوطه جریمه ذوب‌آهن را حسین پورامینی در حالی به توپ ضربه زد که بدون برخورد با عبدالله حسینی مدافع ذوب‌آهن، خود را روی زمین انداخت تا مهدوی در تصمیمی بحث‌برانگیز اعلام پنالتی کند ولی این داور دو دقیقه پس از آن در اقدامی عجیب‌تر تصمیم به لغو پنالتی گرفت.
دقیقه 1+90: پرتاب اوت نمایشی محمدی و ضربه سر شیخی‌سلیمانی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن پیکان شهرخودرو صنعت نفت ابراهیم صالحی بیرون رفت ضربه سر رفت دقیقه شهر خودرو ضربه سر صنعت نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان

در مهم‌ترین دیدارهای دوستانه سه‌شنبه شب فوتبال جهان، اسپانیا و برزیل به تساوی رسیدند و آلمان برابر هلند به پیروزی رسید تا میزبان یورو در حال بازگشت به روزهای اوج باشد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه‌شب، دیدارهای دوستانه مختلفی که در اقصی نقاط جهان برگزار شد و تیم‌های ملی فوتبال مقابل همدیگر محک خوردند.

در مهم‌ترین بازی دوستانه، اسپانیا و برزیل به تساوی ۳-۳ رسیدند.در این دیدار رودری در دقایق۱۲ و ۸۷(پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ برای اسپانیا و رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۷+۹۰ برای برزیل گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، آلمان که اول هفته، فرانسه را شکست داده بود، امشب با نتیجه ۲ بر یک هلند را شکست داد تا میزبان یورو ۲۰۲۴ با یولیان ناگلزمان در مسیر بازگشت به اوج باشد.

ماکسیمیلیان میتلستات در دقیقه ۱۱ و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۸۵ برای آلمان گلزنی کردند و تک گل هلند را جوی ورمان در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

در دیگر بازی دوستانه، انگلیس و بلژیک به تساوی ۲-۲ رسیدند. ایوان تونی در دقیقه ۱۷ و جود بلینگام در دقیقه ۵+۹۰ برای انگلیس و یوری تیلمانس در دقایق ۱۱ و ۳۶ برای بلژیک گلزنی کردند.

فرانسه هم در یک دیدار دوستانه برابر شیلی به برتری ۳ بر ۲ رسید. یوسوف فوفانا در دقیقه ۱۹، رندال کولو موآنی در دقیقه ۲۵ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۲ گلزنان فرانسه بودند و نونز اسپینوزا در دقیقه ۶ و اوسوریو در دقیقه ۸۲ گل‌های شیلی را به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای مهم، پرتغال برابر اسلونی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، کرواسی ۴ بر ۲ مصر را از پیش رو برداشت و اتریش ۶ بر یک ترکیه را شکست داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد