Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان هفت دوره فرمول یک دلیل عدم محبوبیتش را در سطح جهان بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، لوئیس همیلتون می‌گوید با وجود قهرمانی‌های متوالی در فرمول یک هنوز هم مردم او را بالاتر از ماکس فرستاپن، راننده آینده‌دار ردبولز نمی‌بینند. حتی اگر او و فرستاپن در یک ماشین مشابه هم رقابت دهند باز هم مردم به همیلتون اعتقادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان و قهرمان فرمول یک 2020 گفت: تفاوت‌های زیادی میان تیم‌های فرمول یک وجود دارند. مردم هنوز به موفقیت‌های من به خاطر ماشینی که در اختیارم است ایمان ندارند و آن را بی‌ارزش می‌دانند. بنابراین بدون شک می‌خواهم همه راننده‌های فرمول یک با ماشین مشابهی رقابت دهند. سپس خواهیم دید چه کسی راننده بهتری است.

همیلتون در ادامه افزود: برای مثال در همان نخستین فصل حضورم در فرمول یک که 22 ساله بودم فرناندو آلونسو را شکست دادم. امروز همان افراد ماکس فرستاپن را برابر من قرار می‌دهند و درباره او صحبت می‌کنند. حتی اگر فرستاپن به تیم من بپیوندد همان کاری را می‌کنم که اکنون انجام می‌دهم. یعنی او را هم شکست خواهم داد. با این وجود باز هم مردم می‌گویند همه چیز برای من آماده شده بود.

گاسلی موثرترین راننده فرمول یک 2020 شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک لوئیز همیلتون اتومبیلرانی فرمول یک لوئیز همیلتون فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+

پس از جر و بحث فردی با راننده یدک کش در یکی از ایالت های آمریکا، راننده به قصد تلافی با سرعت به سمت آن فرد رفته و او را زیر می گیرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»
  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن