Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نفت مسجدسلیمان از هفته سوم میزبان تیم پرسپولیس بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان که در دو دیدار قبلی خود که در دیدار اول با تراکتور در تبریک با تساوی بدون گل و با سایپا در خانه با تساوی یک بر یک با دو امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته بود از هفته سوم میزبان پرسپولیس تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در هر دو نیمه بدون گل به پایان رسید و فینالیست آسیا در مقابل کیفیت بازیکنان نفت که پس از دو هفته برای اولین بار توسط سرمربی خود از کنار زمین هدایت می شدند، متوقف شد.

البته در دقیقه 38 پرسپولیس بر اثر برخورد احمد گوهری بر روی بشار رسن به یک ضربه پنالتی دست یافت که شوت نعمتی با تیرک دروازه نفتی ها برخورد کرد و این موقعیت قرمزهای پایتخت از دست رفت.

در همین راستا مجتبی حسینی در این دیدار، احمد گوهری، مصطفی نائیج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، محمدمهدی محبی(71 فرید بهزادی کریمی)، محمد بلبلی(81  عباس بوعذار)، سجاد جعفری(87  مهدی ایزدی) و ساسان حسینی(87  مهران امیری) را برای رویارویی با پرسپولیس به میدان رقابت فرستاد.

همچنین حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری(46 احسان پهلوان)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن(79 علی شجاعی) و مهدی عبدی(79 آرمان رمضانی) نیز بازیکن یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گره رقابت تیمش بود، در دیدار با نفت مسجدسلیمان را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی با کمک های علیرضا ایلدروم، هادی طوسی و حسین زیاری برگزار شد. نظارت این دیدار نیز بر عهده حسن کامرانی فر بود.

در این دیدار محمد بلبلی(46)  و محمدمهدی احمدی(85) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با سه امتیاز در رده یازدهم و تیم پرسپولیس با پنج امتیاز در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران برنا خوزستان نفت مسجدسلیمان هفته سوم نفت مسجدسلیمان بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!