Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:51:52 GMT

دعوت 20 بازیکن به اردوی هندبال ساحلی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۸۹۳

دعوت 20 بازیکن به اردوی هندبال ساحلی نوجوانان

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به نهمین اردوی آماده سازی این تیم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نهمین مرحله از اردوی آماده سازی نوجوانان هندبال ساحلی، برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند از نهم تا چهاردهم آذرماه در شهر برازجان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی قشقایی راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان ۲۰ بازیکن را جهت شرکت در این مرحله از اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد که اسامی آنها به شرح زیر است:

پرهام ایمانى، متین گلدان، محمد محمدى ،امیرعباس زارعى ،آراد حسینى ،نیما شمس ،حسین حیدریان ،حامد شمس ،محمدرضا حیدریان    ،حمیدرضا  پورموسوى ،مصطفى انتشارى ،ارسلان قشقایی ،محمد حسین سوزنده ،پوریا جمالى ،نویدصابرى ،على سعیدى ،على حیدریان ،ابوالفضل رستمى ،علیرضا على پور، سامان جلالیان

حسن آیین جمشید به عنوان سرپرست، سیدحسن افتخاری مدیرفنی، مهدی قشقایی راد سرمربی، رضا مصباحی و حیب بردسیری به عنوان مربی، سیدشهریار حسینی به نماینده انجمن، امین گودرزی به عنوان پزشک و محمد جواد ذاکری به عنوان ماساژور  کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان را در این اردو تشکیل می دهند.

 

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که از 13 تا 20 بهمن در شهر بانگکوک تایلند برگزار خواهد شد،آماده می کند.

هندبال ساحلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال ساحلی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ٧ ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال آقایان جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن ٧ والیبالیست برای این اردو از استان آذربایجان‌غربی دعوت شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون و کادر تیم ملی و همراهی‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افزود: رسا ملک زاده، رامز مجرد، آرام داداش خانی، احمد بهادری، جعفر علیزاده، حسین نعمت پور و سینا رشیدی از جمله دعوت شدگان به این اردو هستند که از ٣١ فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار در رده ملی جز هیأت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 745885

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی