Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@01:07:19 GMT

قیمت مسکن تهران امروز ۶ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۵۹۱۱

صراط:

در یک هفته گذشته روند افزایش حجم عرضه واحدهای مسکونی به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران که از حدود یک ماه قبل آغاز شده بود ادامه یافته و حجم عرضه به بازار بیشتر شده است. بازار عرضه واحدهای مسکونی نقلی در یک هفته گذشته با وضعیت افزایش فایل مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز تحقیقات میدانی از تازه‌ترین تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران نشان می‌دهد در یک هفته گذشته در حالی روند افزایش حجم عرضه واحدهای مسکونی به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران که از حدود یک ماه قبل آغاز شده بود ادامه یافته و حجم عرضه به بازار بیشتر شده است که در این میان عرضه واحدهای مسکونی نقلی هم نسبت به گذشته با افزایش همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها حاکی است در حالی حجم عرضه واحدهای مسکونی به دنبال کاهش ریسک‌های غیراقتصادی طی حدود یک‌ماه اخیر به بازار مسکن افزایش یافته بود که در این میان سهم واحدهای نقلی از این افزایش عرضه نسبت به سایر بازه‌های متراژی آپارتمان کمتر بود.

اما طی روزهای اخیر تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار معاملات مسکن با مساحت تا ۵۵ مترمربع نیز افزایش یافته است. از این واحدها در بازار معاملات مسکن با تعبیر واحدهای مسکونی نقلی یا آپارتمان‌های ریزمتراژ یاد می‌شود. عمده واحدهای مسکونی با مساحت کمتر از ۵۵ مترمربع در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران ساخته شده و از طریق بازار مسکن این مناطق به متقاضیان معرفی می‌شوند هر چند در سایر مناطق به خصوص مناطق مصرفی نیمه شمالی تهران همچون مناطق ۴ و ۵ نیز این نوع واحدها به وفور یافت می‌شوند.

با این حال، هم‌اکنون عمده واحدهای مسکونی نقلی که به بازار معاملات مسکن شهر تهران عرضه شده‌اند مربوط به نیمه جنوبی شهر به خصوص مناطق ۹ و ۱۰ هستند. در مناطق واقع در مرز نیمه شمال شرق و جنوب شرق تهران نیز عرضه قابل توجهی از این گروه از واحدها وجود دارد که سطح قیمتی آنها به‌طور متوسط از سطح قیمت واحدهای مشابه در مناطق غربی مناسب‌تر است. از این‌رو این مناطق به متقاضیانی که بودجه محدودتری برای خرید آپارتمان‌های ریزمتراژ در اختیار دارند، پیشنهاد می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: واحدهای مسکونی قیمت مسکن تهران بازار معاملات مسکن صراط عرضه واحدهای مسکونی واحدهای مسکونی نقلی بازار معاملات مسکن بازار مسکن شهر تهران حجم عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی