Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید برخورداری، دروازه‌بان باشگاه گوادالاخارا اسپانیا گفت: هنوز هیچ چیز در خصوص پیوستن من به تیم العربی قطر مشخص نیست.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام فدراسیون هندبال، سعید برخورداری، دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص پیوستن به تیم العربی قطر اظهار داشت: خبر جدایی از تیم بی‌ام گوادالاخارا اسپانیا و پیوستنم به لیگ قطر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. برخی رسانه‌های قطری خبر پیوستن من را به تیم العربی قطر اعلام کردند و برخی از رسانه‌های داخلی نیز آن را تحت شعاع قرار دادند.

برخورداری افزود: من تا دو فصل دیگر با گوادالاخارا قرارداد دارم و در حال حاضر علاوه بر مذاکره با این تیم اسپانیایی با باشگاه العربی و چند تیم دیگر هم در حال مذاکره هستم، ولی هنوز واقعا هیچ چیز قطعی نیست و اگر خدا بخواهد تا هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

برخورداری در پایان ضمن تشکر از توجه فدراسیون هندبال و رسانه‌های داخلی به اخبار لژیونر‌های هندبال گفت: این حمایت رسانه‌ای انگیزه‌ای دو چندان برای ما بازیکنان به وجود می‌آورد و ما را دلگرم می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم سال آینده ام مشخص شود و سال آینده در باشگاهی بازی کنم که بتوانم عملکردم را بیش از پیش بهبود بخشم تا بتوانم در زمان خودش به تیم ملی کشورم کمک کنم.

بشتر بخوانید: دعوت از ۲۰ بازیکن برای حضور در اردوی تیم هندبال ساحلی نوجوانان

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید برخورداری هندبال فدراسیون هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال سعید برخورداری هندبال فدراسیون هندبال هیچ چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل‌منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی‌پناه، امید عنایتی‌جو، مهرزاد مظفری‌زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی‌نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه