Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: بر اساس برآورد ما ۳۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد به تبلت یا گوشی هوشمند نیاز دارند و با در نظر گرفتن ۱۴ هزار تبلتی که تا کنون تامین شده است ما آمادگی داریم ۵۰ درصد از ۲۳ هزار تبلت باقی مانده را تامین نماییم و ۴۰ درصد دیگر با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و ده درصد نیز با کمک سایر روش ها تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز پنجشنبه ۶ آذر ماه در حاشیه مراسم اهدای دو هزار تبلت دانش آموزی در ماهشهر که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز توفیق پیدا کردیم که تعداد دو هزار تبلت را بین دانش آموزان ماهشهر و بندر امام توزیع نماییم.

او با اشاره به اینکه این تبلت ها در اختیار دانش آموزان کم برخوردا قرار می گیرد، گفت: طی هماهنگی با شرکت مناطق نفت خیز جنوب و استانداری و کاری که با حمایت دولت به صورت متمرکز در حال انجام است، حدود ۱۴ هزار تبلت در سطح استان ظرف هفته آینده توزیع خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: بر اساس برآورد ما ۳۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد به تبلت یا گوشی هوشمند نیاز دارند و ما آمادگی داریم ۵۰ درصد از ۲۳ هزار تبلت باقی مانده را تامین نماییم.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: به منظور تامین پنجاه درصد باقیمانده با آقای بختیاری رییس کمیته امداد کشور تماس داشتم و ایشان تامین ۴۰ درصد این میزان را بر عهده گرفت و ۱۰ درصد باقی مانده را از سایر روش ها تامین خواهیم نمود.

شریعتی در پایان اضافه کرد: در بخش خانوارهای تحت پوشش بهزیستی نیز آمادگی داریم همین روند را انجام دهیم و انشالله بتوانیم با کمک کمیته امداد تعداد ۲۵ هزار تبلت دیگر را نیز تامین نماییم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان ماهشهر برنا خوزستان مناطق نفت خیز جنوب کرونا ویروس تبلت دانش آموزی دانش آموزان کمیته امداد هزار تبلت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، گفت:: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.


علی اخلاقی با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی غذا‌ها و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.


وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست