Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال توقف تیمش در مسجدسلیمان گفت: حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم و باید پلن‌های مختلف را تست کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری پس از تساوی صفر بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه به مسائل فنی بپردازم واقعا از اینکه تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر سهیمه دارد خوشحال هستم اما به خاطر اینکه مردم این شهر همیشه خوشحال باشند، امکانات مسجد سلیمان کم است و واقعا از مسئولان می خواهم به این شهر رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم در لیگ برتر است. من و یحیی گل محمدی دنبال عذر و بهانه نیستم اما در شان مسجد سلیمان نیست که یک هتل نداشته باشد. دو ساعت و نیم از اهواز در راه بودیم و مستقیم به رختکن رفتیم. از مسئولان شهری و کشوری و دولت می خواهم به شهرهایی مثل مسجد سلیمان کمک کنند زیرا شرایط برای تیم هایی مثل ما سخت می شود. حداقل باید مسجد سلیمان یک هتل داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال با سرعت بالا و خوبی دیدیم. بازی در یک سوم میانی سرعت خیلی خوبی داشت و تیم مسجد سلیمان با از دست دادن توپ به سرعت فرم دفاعی می گرفت و باید به فوتبال غیر کلاسیک رو می آوردیم اما شگرد پرسپولیس فوتبال کلاسیک و بازیسازی از عقب است. باید حملات غیر کلاسیک هم ایجاد می کردیم که با تعویض های خود سعی کردیم این کار را هم انجام بدهیم که این اتفاق هم افتاد اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود: اگر پنالتی تیم ما گل می شد روند بازی تغییر می کرد و با باز شدن تیم نفت کار ما هم راحت می شد. کارمان را سخت کردیم اما بچه های ما خیلی زحمت کشیده و خوب کار کردند. به آنها خسته نباشید می گویم.

مربی تیم پرسپولیس درباره دلیل حضور نداشتن وحید امیری و احسان پهلوان در ترکیب این تیم گفت: حدود 25 روز دیگر فینال آسیا را پیش رو داریم و باید برنامه های مختلف را بررسی کنیم تا ان شاءالله بتوانیم برای آن بازی در اوج باشیم. پهلوان و امیری بازیکنان خوبی هستند اما باید با تست کردن برنامه های مختلف خود را برای آن دیدار آماده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب یک حکم جدید صادر کردند + جزئیات

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیة‌الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن موسسه، و شناسایی استعداد‌های درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی، و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
۲۶ فروردین ۱۴۰۳

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • فرهاد چیذری درگذشت
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • رهبر انقلاب یک حکم جدید صادر کردند + جزئیات
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند