Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، صبح پنج شنبه به مناسبت هفته بسیج، بزرگترین رزمایش رژه شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی سواحل بندرعباس و تنگه هرمز با ظرفیت بیش از  هزار شناور سبک و نیمه سنگین با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سایر فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در حاشیه این رزمایش دریادار تنگسیری در جمع خبرنگاران  گفت: نیروی دریایی سپاه از زمان تشکیل بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهی و همیاری بسیجیان عزیز جان برکف و استفاده از توان و ظرفیت  مردم ولایتمدار تا کنون  ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهی نماید و در مواقع لزوم و ضرورت ها  هم از ظرفیت بالای این بسیج دریایی مردم پایه استفاده و بهره گیری کرد.
وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) عزیز فرموند بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه است و ما به عینه در دفاع مقدس و هم  بعد از آن مشاهده کردیم؛ مثلا در  دو سه سال گذشته  در حوادث طبیعی پیش آمده، دیدیم که بسیجیان چگونه با ایثار، اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی، حضوری فعال و وصف نشدنی  برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان  و منطقه بشاگرد و جاسک به صف آمدند و عزت آفرینی کردند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: برگزاری این رژه مقتدر دریایی که امروز مشاهده می کنید نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایتمدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است که پیامش صلح، دوستی، برادری، ایثار، ولایتمداری  و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان است  و در حوزه سازمان رزم نیز موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی آمادگی‌ها و سازماندهی منظم و کارآمد ناوگروهای بسیج دریایی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران رژه تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه بسیج دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند

سردار جهانبخش کرمی با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن آماده است آنچنانکه جهانیان در عملیات وعده صادق، گوشه‌ای از توانمندی‌های آن را مشاهده کردند.

سردار کرمی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند و سپاه پاسداران در کمترین زمان، آنچنان خوش درخشید که همین مساله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند.

وی افزود: با این نامگذاری، رسالت و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی، عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همواره دفاع کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان خوش درخشید،افزود:پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرد و خدمات خود را در حوزه های مختلف گسترش داد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در عرصه های مختلف نیز با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می کند، افزود:پاسداران و بسیجیان همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز با کمک همه دستگاه های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده است و با به کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می کند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی یکی از فصل های درخشان بسیج است و خدمت به مردم به عنوان مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان می درخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود