Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امروز بازی با ۱۵ دقیقه تأخیر برگزار شد و نمی‌دانم با این وضعیت داریم به کجا می‌رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید سیروس پورموسوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل شهرخودرو مشهد در نشست خبری اظهار داشت: یک گلایه از دوستان مان در برگزاری مسابقات داشتم. 20 سال از لیگ حرفه‌ای ما می‌گذرد هفته گذشته بدون در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان بازی ما با پرسپولیس در شرایط باران بازی انجام شد اما امروز بخاطر یگان ویژه این مسابقه با تاخیر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم این شرایط را دارند.

سرمربی نفت تاکید کرد: بازیکنان هر دو تیم گرم کردند و 13 دقیقه در رختکن ماندند و گفتند شاید بازی برگزار نشود.توجه نکردن به جان نسان ها در این شرایط کرونایی مهم است و ضعیت چمن ورزشگاه آزادی هم در نظر گرفته نشد.امیدوارم دیگر شاهد این حرکات نباشیم.

وی افزود: در مورد مسابقه باید بگویم بازی هم برخلاف جریان بازی بازنده می شدیم اما خدا را شکر توانستیم گل مساوی را بزنیم و در دقیقه 95 هم می توانستیم گل دوم را بزنیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که روحیه خود را حفظ کردند و با اجرای تاکتیک توانستیم بازی را به تساوی برسانیم.

پورموسوی در مورد داوری بازی گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و شک نکنید پنالتی  ما درست بود.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: از بازیکنان تشکر می‌کنم بازی جوانمردانه را رعایت کردیم  و امیدوارم در هفته دوم این اتفاقات رخ داده و ما شیعه هستیم و اگر بازنده شویم یک بازی می بازیم اما برد با بازی ناجوانمردانه ارزش ندارد.ما یک بر صفر عقب بودیم اما بازی جوانمردانه را رعایت کردیم.

وی در مورد زمان آماده سازی برای این بازی اظهار داشت: بازی با پرسپولیس زمان کمی داشتیم زیر باران بازی کردیم و باختیم از نظر روحی و روانی تیم را ترمیم کردیم و فقط سه شنبه تمرین کردیم و آماده این بازی شدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است

سرمربی تیم ملی آرژانتین خبر داد تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در ترکیب این تیم برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا تضمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که تیم تحت هدایتش صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در دیداری دوستانه در ورزشگاه یونایتد ایرلاینز فیلد واقع در شهر لس‌آنجلس موفق شد کاستاریکا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد، پس از این دیدار گفت: کاستاریکا حریف آسانی نبود. این بازی برای ما بسیار مفید بود، چون من تیمی بالغ را دیدم. ما با بازی‌های زیادی از این دست روبه‌رو خواهیم شد و در این دیدار توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم (اشاره به عقب افتادن تیمش در نتیجه).

سرمربی تیم ملی آرژانتین همچنین در تمجید از دو بازیکن 19 ساله خود اظهار داشت: آلخاندرو گارناچو و والنتین کاربونی بازیکنانی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند و در آینده خواهیم دید که آیا با ما خواهند بود یا خیر، اما من خوشحالم چون بازی با این پیراهن مقابل حریفانی که کار را برای شما سخت می‌کنند، آسان نیست.

پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با هشدار به شاگردان خود خاطر نشان کرد: جای هیچ‌کس در تیم ملی آرژانتین برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا تضمین شده نیست و تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا برای این مسابقات تضمین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت