Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@21:45:14 GMT

نابودگران عشق در زندگی مشترک

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۱۷۹

نابودگران عشق در زندگی مشترک

 در دوره علم، دانش و تحصیل زندگی می‌کنیم. بیشتر جوان‌ها به دنبال تحصیلات دانشگاهی رفته و مدارک رنگارنگ به دست آورده‌اند. هر کس تخصص و هنری پیدا کرده و می‌تواند در زمینه‌ای ابراز وجود کند، اما خلأ دانش عاطفی هنوز وجود دارد. بسیاری از زوج‌های جوان به مشکل برمی‌خورند، چون به درستی یاد نگرفته‌اند به هم محبت کنند و یکدیگر را آماج عشق و مهر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مهر و محبت، اصلی‌ترین عامل دوام زندگی زناشویی است و وجود آن به اشکال گوناگون درخت زندگی زناشویی را تغذیه کرده به رشد آن کمک می‌کند.در اینفوگرافی زیر به نابودگران عشق در زندگی‌مشترک اشاره می کنیم.

منبع: خراسان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زندگی زناشویی زندگی زناشویی سبک زندگی پارسی خبر ابراز علاقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برد ارزشمند هفته گذشته اکنون در سیرجان حاضر شده تا در جدال برابر گل گهر و شاگردان اوزونیدیس قرار گیرد.

استقلال خوزستان در شرایطی در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی رضایت داد که یکی از صحنه‌های جنجالی و بی پاسخ دور رفت رقابت‌ها در خصوص رد شدن گل برتری این تیم شکل گرفته بود و اعتراض زیادی را نیز از سوی آنها به همراه داشت.

پورموسوی اکنون برای کسب نتیجه در این جدال چشم به عملکرد شاگردانش خصوصا در خط دروازه دوخته است. جایی که فرزین گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر کاملا آماده نشان داده و در راستای هدف بقای این تیم در تلاش هستند. نکته جالب توجه در خط دروازه این تیم همکاری و دوری از اختلاف نظر بین دروازه‌بانان آن است. گروسیان و پورحمیدی طی دیدارهای اخیر به تناوب در ترکیب این تیم قرار گرفته و هر کدام به دنبال کمک به تیم برای دستیابی به نتیجه بوده‌اند. در بازی قبلی فرزین گروسیان که سابقه حضور در نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد و فصل گذشته معجزه بقا را با این تیم تجربه کرد، نمایشی چشمگیر و قابل توجه از خود به جا گذاشت و در چند مرحله با مهار موقعیت‌های طلایی‌پوشان سهم خود را در کسب پیروزی تیمش ایفا کرد.

پورحمیدی نیز پیش از این در چند دیدار برای آبی‌پوشان کار را دنبال کرده بود و با واکنش‌های خود به دنبال کسب نتیجه برای این تیم بوده است. پورموسوی از این حیث که شاگردانش اکنون در کنار رقابت برای حضور در ترکیب، با یک هدف که بقای تیم است کار را دنبال می‌کند، شرایط خوبی را از حیث روحی – روانی در اردوگاه تیمش دنبال می‌کند و باید دید در سیرجان تیمش چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • بکش اما خطا نکن!
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور