Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:26:51 GMT

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای هشترود مسدود شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۲۸۲

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای هشترود مسدود شد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از بسته بودن راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان در پی بارش‌ها، خبر داد. 

امین امینیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در سطح شهرستان که از صبح امروز آغاز شده، راه ارتباطی ۱۲۰ روستا بسته است.

وی افزود: ارتفاع برف در بعضی از مناطق شهرستان تا ۴۰ سانتی‌متر نیز رسیده اما محورهای اصلی شهرستان باز و تردد در جاده‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: تمام عوامل راهداری شهرستان در تلاشند تا محورهای اصلی را باز نگهدارند اما از تمامی هموطنان تقاضا داریم اگر کار ضروری برای انجام سفر ندارند از مسافرت در روزهای برفی پرهیز کنند.

امینیان تاکید کرد: رانندگان خودروی خود را به تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد خوراکی تجهیز کنند و از سالم بودن ماشین خود اطمینان داشته باشند.

وی از آمادگی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای روستای عزیز کندی واقع در اتوبان، راهدارخانه اداره راه در محور قره چمن و محل اسکان اضطراری در شهر نظرکهریز برای مسافران گرفتار شده در راهبندان ناشی از بارش برف خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسدود شدن جاده ها شهرستان هشترود آذربايجان شرقي برف و کولاک لغزندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی برخی روستاهای لرستان مسدود شد

ایسنا/لرستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه بارش باران راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان را مسدود و به برخی پل‌ها آسیب جدی وارد کرد، گفت: میزان خسارت واردشده پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مهدی پازوکی امروز (ششم فروردین‌ ماه) با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به استان لرستان، اظهار کرد: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

وی ادامه داد: با هدف تردد مردم، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزادراه خرم‌آباد به اندیمشک (آزادراه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه با بارش‌های خوب در استان، راه ارتباطی تعدادی از روستاهای دلفان، الیگودرز مسدود و تعدادی از پل‌ها در مسیر روستاهای دلفان آسیب جدی دیده‌اند. همچنین راه ارتباطی تعدادی از مسیرهای عشایری الیگودرز مسدود شد که با هدف احتمال هر حادثه‌ای، به مکان بالاتری انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: اهالی تعدادی از روستاهای دلفان به‌ویژه روستای نظرآباد که دچار رانش شده‌اند، در مکان‌های امن اسکان داده شدند.

او با بیان اینکه میران خسارت این بارندگی پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی خواهد شد، اظهار کرد: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان به‌جز پای آستان کوهدشت، جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر بعد از معمولان و گردنه گله‌بادوش الیگودرز باز است.

پازوکی افزود: طوفان در شهرهای استان به‌ویژه کوهدشت، پلدختر و دلفان باعث قطعی‌ برق در مناطق شهری و روستایی شد که بلافاصله با هماهنگی نیروهای عملیاتی شرکت توزیع و انتقال برق استان کمتر از نیم ساعت وصل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • قطع راه ۵۰ روستای شهرستان مارگون به دنبال بارش‌های سیل آسا
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر
  • راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دونقطه به کلی مسدود است
  • قطع راه ۲۰روستای الیگودرز/ عشایر در انتظار امداد هوایی
  • به دنبال بارش های سیل آسا راه ۱۵ روستای شهرستان باشت مسدود شد
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه به دنبال بارش های سیل آسا
  • سیل راه ارتباطی ۲۰ روستا در دلفان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی برخی روستاهای لرستان مسدود شد
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان