Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران در گفت‌کندی تلویزیونی با شبکه خبر، اظهار کرد: هشدارهای هواشناسی را دریافت کردیم و اخطاریه هم برای استان‌های تحت تاثیر ارسال شده است.

وی گفت: این اولین بارش جدی است که ما در سال ۹۹ تجربه کردیم و جلسات هماهنگی در استان‌ها باید بیشتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری تاکید کرد: وزیر کشور اوضاع را رصد می‌کنند و به صورت مرتب گزارش خدمت آن ارسال می‌شود همچنین سازمان مدیریت بحران کشور هم با استان‌ها در تماس هستند.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دو سامانه پیش بینی و هشدار بارش برف در ارتفاعات شمالی تهران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران بیان کرد: اگر استانی امکانات لازم را نداشته باشد از سایر استان‌ها امکانات دریافت می‌شود و درخواست شده که پلیس راهنمایی رانندگی با همکاری راهداری نسبت به انسداد مسیرهایی که در انجا احتمال طغیان وجود دارد، اقدامات لازم راس انجام دهند.

وی گفت: اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر تجهیز می شود و اطلاع رسانی هم از طریق شبکه‌های محلی انجام خواهد شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: از استاندارها و فرمانداران تقاضا داشتیم که شهرهایی که احتمال وقوع سیل ندارند آماده باش باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد