Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@09:57:57 GMT

اورتون به دنبال جذب سامی خدیرا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۳۲۴

اورتون به دنبال جذب سامی خدیرا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد باشگاه اورتون به دنبال جذب سامی خدیرا، هافبک مطرود یوونتوس است. بیانکونری از تابستان گذشته در حال مذاکره است تا با کسب رضایت این بازیکن آلمانی قراردادش را فسخ کند ولی تاکنون نتوانسته با او به توافق برسد.

 

 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون علاقه زیادی به خدیرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در زمان مربیگری اش در رئال با خدیرا آشنا است و می تواند این بازیکن آلمانی گزینه خوبی برا تقویت خط میانی تیم انگلیسی است.

 

  پیرلو اعتقادی به خدیرا ندارد و از ابتدای فصل تاکنون به او بازی نداده است. البته خدیرا به صورت منظم به همراه تیم تمرین می کند و آمادگی جسمانی اش را حفظ کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یوونتوس خدیرا اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال

لورکوزن، بایرن مونیخ و دورتموند دقیقا ۲۹ سال پیش هم نماینده آلمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی بودند.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند. دورتموند و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و بایرلورکوزن در لیگ اروپا.

به نقل از اوپتا؛ فوتبال آلمان برای اولین‌‌ بار طی ۲۹ سال اخیر دارای سه نماینده در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی است. بوندسلیگا آخرین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا ۱۹۹۴/۹۵ دارای سه تیم بود. در فصل مذکور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت و دورتموند و بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی جام یوفا از رسیدن به فینال ناکام ماندند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس