Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لیورپول می‌گوید حمایت 9 سال پیش این تیم از لوئیس سوارز در ماجرای اتهام نژادپرستی به او در رفتارش با پاتریس اورا نادرست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید 9 سال پیش زمانی که لوئیس سوارز به برخورد نژادپرستانه با پاتریس اورا ستاره وقت منچستریونایتد متهم می شود حمایت تیم و باشگاه لیورپول از این ستاره اروگوئه‌ای کاملاً نادرست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سال 2011 در جریان دیدار دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد بین سوارز که آن روزها پیراهن لیورپول را به تن می کرد و پاتریس اورا ستاره فرانسوی یونایتد درگیری اتفاق افتاد. بعد از بازی سوارز به رفتار نژادپرستانه با اورا متهم شد. در نهایت سوارز به مدت هشت بازی از حضور در میادین منع شد و 40هزار پوند هم جریمه شد.

 

 

این تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای محرومیت 8جلسه‌ای سوارز دو هفته بعد و در آستانه دیدار لیورپول با ویگان اعلام شد. لیورپول در حمایت از بازیکنش لوئیس سوارز در حالی برای گرم کردن وارد زمین خانگی ویگان شد که تی‌شرت‌هایی با پیام حمایت از سوارز به تن کرده بود. اقدامی که با انتقادهایی وسیع و تند همراه شد.

 

 

هندرسون که این روزها بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می بندد این تصمیم باشگاه را نادرست خوانده و در این باره گفت: " حالا که آن مساله را مرور می کنم مطمئن نیستم که باشگاه و همه کسانی که در آن ماجرا دخالت داشتند کار درستی کرده باشند. ما به عنوان فوتبالیست به لوئیس فکر می کردیم و می خواستیم از او محافظت کنیم ولی مساله این است که چرا به پاتریس فکر نمی کردیم".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت: " به نظرم این اشتباه ما بود. اشتباهی که از بالاترین نقطه باشگاه تا پایین‌ترین نقطه همه مرتکب شدیم. اگر کسی می‌خواهد من را متهم کند مسئولیت کامل خودم را به عنوان یک بازیکن می‌پذیرم. حتماً بعضی‌ها می‌گویند برای این حرف‌ها دیر شده ولی من می گویم کار درست را کردن حتی اگر دیرهنگام بهتر از هرگز است".

 

 

لیورپول بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز کاپیتان لیورپول لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس