Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:37:30 GMT

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان: بازی پُرتنشی بود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۴۲۹

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان: بازی پُرتنشی بود

رحمان رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران افزود: تیم حریف روی همه صحنه‌ها اعتراض داشت، زیر توپ می‌زد، بازی مستقیمی ارائه می‌داد و باعث می‌شد بازی از آهنگ خود بیفتد.

وی با بیان‌اینکه تیم ما در نیمه اول غافلگیر شد و گل خورد، گفت: با این حال، تیم ما سریع گل خورده را جبران کرد و امیدوار بودیم تا شرایط بهتری رقم بخورد و گل بیشتری بزنیم که نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ‌اینکه در نیمه دوم، روی بازی مسلط‌تر شدیم و سرعت بازی هم بیشتر شد، اظهار داشت: تیم حریف ۶ نفری دفاع  و بازی مستقیمی ارائه کرد.

رضایی با بیان‌اینکه تیم ما در وسط زمین خوب کار کرد، افزود: بدلیل فشردگی دفاع حریف با ۶ نفر، کار بازیکنان ما در گلزنی سخت شد و در مجموع هر ۲ تیم، بازی جان‌داری را به نمایش گذاشتند و برای پیروزی تلاش کردند.

وی همچنین گفت: تیم داوری جسارت داشتند و با اعلام کمک داور چهارم، پنالتی گرفته شده علیه تیم ما لغو شد که البته بازیکن تیم حریف نیز اعتراف کرد و به داور وسط گفت که هیچ ضربه‌ای به پای او اصابت نکرده است.

رضایی از صداقت بازیکن حریف قدردانی کرد و گفت: در این بازی روی سه امتیاز حساب کرده بودیم ولی نشد اما امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم.

به گزارش ایرنا از هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه امروز پنجشنبه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران برگزار شد که در پایان هر ۲ تیم به نتیجه یک بر یک تساوی رضایت دادند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان با قضاوت سیدرضا مهدوی و کمک‌های امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، میثم حیدری و نظارت علیرضا یزدانی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. 

تیم ذوب‌آهن با این تساوی سه امتیازی شد و در جایگاه دهم لیگ برتر قرار گرفت  و تیم پیکان تهران نیز با کسب چهار امتیاز رتبه هشتم جدول را از آنِ خود کرد.

برچسب‌ها ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی اخبار کنکور ذوب آهن تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، سال ۱۴۰۲ برای محمد ستاری متفاوت گذشت. او در نیم فصل اول در لیگ یک توپ می‌زد و در نیم فصل دوم راهی لیگ برتر شد. محمد ستاری در این مورد به خبرنگار ما گفت: من به ناچار و با توجه به شرایطی که پیش آمد و قوانینی که گذاشتند که خیلی از بازیکنان بیرون ماندند، لیگ یک را انتخاب کردم. اولش خیلی ناراحت بودم و بعد از ده سال حضور در لیگ برتر خیلی برایم سخت بود به لیگ یک بروم ولی این اتفاق برایم افتاد.

او ادامه داد: طبیعی بود که ناراحت باشم اما پس از پیوستنم به خیبر و گذشت زمان متوجه شدم که اتفاق خوبی برایم رخ داده است چرا که با مردم فوق‌العاده خون‌گرم آشنا شدم و در یک تیم قوی با کادرفنی و مدیریت بسیار عالی عضو شدم که توانستیم یک نیم فصل خیلی خوب را کنار آن‌ها رقم بزنیم و به رده دوم دست یافتیم که پس از جدایی من آن‌ها با ادامه روند خوب به صدر جدول رسیدند و مطمئنم لیاقت قهرمانی و صعود به لیگ برتر را هم دارند و امیدوارم بهترین‌ها برای این تیم رقم بخورد. از رضا مهاجری، فراز کمالوند و مسعود عبدی تشکر می‌کنم که برای جدایی من و پیوستنم به تیمی که دو سال در آنجا بازی کرده بودم با درخواستم موافقت کردند تا بعد از یک نیم فصل دوباره به لیگ‌برتر برگردم.

او در مورد پیوستن به پیکان عنوان کرد: ماجرای جدایی من از خیبر به تجربه‌ی خوب کار کردنم با رضا عنایتی در هوادار برمی‌گردد که این موضوع پیشنهاد پیکان را برای وسوسه انگیز می‌کرد زیرا وقتی یک بازیکن می‌خواهد در نیم فصل جابه‌جا شود بهتر است با شناخت کامل از کادرفنی تیمی که می‌خواهد آنجا بازی کند همراه باشد و من حتی قبل از صحبت‌های نهایی با آقا رضا چند بازی آخر پیکان در نیم فصل اول را دیده بودم و به نظرم آن‌‌ها خیلی خوب بازی می‌کردند و پتانسیل بالایی داشتند و فقط به‌خاطر جوانی و کم تجربگی بازیکنان نتوانسته بودند نتیجه بگیرند که خداراشکر در نیم فصل دوم با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان و ملوان در تهران شروع خیلی خوبی داشتیم و فقط مقابل پرسپولیس اسیر جوانی بازیکنان‌مان و اتفاقات فوتبالی شدیم که اگر زمان به عقب بازگردد دیگر آن‌ اشتباهات رقم نمی‌خورند و آن‌طور مقابل پرسپولیس جریمه نمی‌شدیم.

این بازیکن در ادامه صحبت‌هایش راجع به پیکان گفت: در کل پیکان با حضور شخصی مثل جناب اینانلو در هیئت مدیره، احمد مددی در سمت مدیرعاملی و کادرفنی خوبی مثل آقایان عنایتی، رجب‌زاده و رضاپور پتانسیل موفقیت را دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل هم با اضافه کردن بازیکنان باتجربه تیم به خوبی تقویت شد. حمایت کادر مدیریتی از این تیم خیلی خوب بوده و صحبت‌های انگیزشی که آن‌ها برای مجموعه‌ی تیم انجام می‌دهند باعث بالا رفتن روحیه تیم می‌شود و از همین‌جا از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ستاری درباره بازی پیش رو عنوان کرد: ما به زودی تمرینات خود را برای ادامه لیگ و رویارویی با تیم متحول شده‌ی استقلال خوزستان که دو هفته‌ی پیش ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دادند آغاز خواهیم کرد و امیدواریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم حداکثر امتیاز را در این مسابقه کسب کنیم چراکه رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک است و با یکی دو بازی جای تیم‌ها عوض می‌شود و کوچکترین غفلتی باعث سقوط یک تیم می‌شود. به نظرم در ده هفته‌ی پایانی می‌توانیم یک عملکرد خیلی خوب را از خود نشان دهیم و پتانسیل این را داریم که یک رتبه‌ی آبرومند در جدول کسب کنیم و ارزش‌های خودمان را نشان دهیم.

ستاری در پایان افزود: برای خیبر هم آرزوی موفقیت و صعود به لیگ برتر را دارم. امیدوارم مردم خیبر خرم آباد صاحب یک سهمیه لیگ برتری باشند.

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!