Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:03:42 GMT

حل مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان امام خلخال

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۴۶۴

حل مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان امام خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی شامگاه امروز در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان خلخال اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین نیازهای بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال، اکسیژن بود که قبلا این اکسیژن از طریق حمل کپسول به شهرستان تامین می‌شد ولی با تعمیر و تجهیز دستگاه اکسیژن‌ساز، بخش عظیمی از مشکلات بیمارستان امام(ره) خلخال حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از رسانه‌ها در امر پوشش اخبار قرارگاه زیستی، به تاثیر اطلاع‌رسانی در کاهش شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با حضور در عرصه‌های مختلف، نیازهای مردم را پیگیری و به مسؤولان منتقل نمایند.

رئیس قرارگاه زیستی شهرستان خلخال ادامه داد: امروز در شهرستان خلخال بستری کرونایی وجود نداشت و این موفقیت با همکاری مردم و قرارگاه زیستی بوده که باید همچنان در هفته دوم نیز با افزایش مراقبت‌ها، خانواده‌ها را از خطر کرونا حفظ کنیم.

بابایی بیان کرد: فضای مجازی بستری مناسب برای ایجاد همدلی در حل مشکلات جامعه و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و توزیع آن بین نیازمندان است و در این راستا با همکاری سپاه مشکلات بعضی از واحدها و صنف‌هایی که تعطیل بوده یا دچار مشکل هستند، حل خواهد شد.

وی گفت: باید تمامی مناطق شهر رصد شود و نباید خانواده‌ای به‌خاطر وضعیت معیشت نامناسب از درمان و زندگی باز بماند.

وی با قدردانی از نیروهای امنیتی شهرستان گفت: نیروهای امنیتی تکیه‌گاه ملت ایران بوده و هر جا حضور دارند ملت آرامش کافی برای امورات زندگی را پیدا می‌کنند که باید در امر پیشگیری از کرونا حضور نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در بازدید‌ها و کمیته‌های نظارتی بیشتر شود.

فرماندار خلخال گفت: اقلام اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نخواهد شد و فروشگاه‌های منتخب اتاق اصناف با همکاری بسیج، این وظیفه را انجام خواهند داد.

بابایی گفت: از ظرفیت اصناف در کلیه مناطق شهر در این طرح استفاده و اقلام ضروری به خاطر پرهیز و جلوگیری از ازدحام جمعیت در این فروشگاه‌ها توزیع خواهد شد.

بابایی نظارت بر روستاها را یادآور شد و گفت: تیم‌های متشکل از بسیج، شورا، مدیران مدارس روستایی، معتمدین محل در روستا جهت اطلاع رسانی لازم برای پیشگیری شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

بابایی گفت: نتیجه اقدامات و تلاش اعضای قرارگاه و همکاری مردم منجر به کاهش بیماران بستری، افزایش بهبودیافتگان و کاهش بستری‌ها در بخش ICU بیمارستان امام خمینی(ره) شده و قطعا بازخورد توجه مردم به موازین بهداشتی سلامتی آنان را به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرماندار خلخال قرارگاه زیستی کاهش بیماران همکاری مردم بیمارستان امام قرارگاه زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان