Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : به نظرم امکانات در مسجدسلیمان کم است. من می‌خواهم به مسجدسلیمان رسیدگی کنند. برای تیمی که در لیگ برتر است این امکانات خیلی کم است. ما هیچ‌وقت دنبال بهانه نیستیم، ولی در شأن مسجدسلیمان نیست که یک هتل ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

به نظرم امکانات در مسجدسلیمان کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌خواهم به مسجدسلیمان رسیدگی کنند. برای تیمی که در لیگ برتر است این امکانات خیلی کم است. ما هیچ‌وقت دنبال بهانه نیستیم، ولی در شأن مسجدسلیمان نیست که یک هتل ندارد. من دوست دارم فوتبال مسجدسلیمان پیشرفت کند. من از مسئولان می‌خواهم کمک کنند. ما با یک شرایط سخت به این شهر رسیدیم و این کار را خیلی سخت می‌کند. امیدوارم حداقل یک فرودگاه باشد تا راحت به این شهر سفر شود.

وی افزود:

درباره شرایط فنی بازی باید بگویم، ما باید امروز کمی حملات غیرکلاسیک انجام می‌دادیم. با تعویض‌های‌مان سعی کردیم این کار را انجام دهیم، ولی از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم. اگر ضربه پنالتی ما گل می‌شد روند بازی خیلی تغییر می‌کرد و تیم نفت باز می‌شد. ما یک مقدار کار را خودمان سخت کردیم، ولی بچه‌ها زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل نیمکت‌نشینی وحید امیری و احسان پهلوان در این بازی تصریح کرد:

ما حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم و باید پلن‌های مختلف را تست کنیم. امیری و پهلوان بازیکنان تأثیرگذاری هستند، ولی باید تیم‌مان را تست و خودمان را آماده کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس پرسپولیس حمید مطهری لیگ برتر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،  در  هفته بیست و هشتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز دقیقه ۲۴ بازی یک اشتباه  مدافع تیم شهر راز کافی بود تا توپ به میلاد غریبی مهاجم مس کرمان برسد و ضربه سنگین این بازیکن به تیر عمودی دروازه شهر راز بر خورد کرد و مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲تیم بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید، دقیقه ۴۶ ضربه سنگین میلاد غربیی از پشت محوطه هجده قدم پس از بر خورد به مدافع تیم مس، توپ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل نخست میزبان شد.

در ادامه نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه شهر راز انجام داد تا اینکه به گل مساوی دست یافتند.

دقیقه ۶۲ خشایار زبرجد بازیکن تیم مس پس از جای گذاشتن مدافع تیم شهر راز با یک ضربه محکم توپ را درون دروازه میزبان جای داد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه دوم هم هر ۲ تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که ازدست رفت و در نهایت هم این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

 در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

 

دیگر خبرها

  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟