Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:59:18 GMT

منچستر یونایتد – وستهام، با حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۵۸۶

منچستر یونایتد – وستهام، با حضور تماشاگران

دولت انگلیس اعلام کرد که دیدار وستهام و منچستریونایتد با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دولت انگلیس برنامه های خود برای صدور مجوز حداکثر 4 هزار هوادار را در ورزشگاه های این کشور صادر کرد تا طلسم عدم حضور تماشاگران در استادیوم ها شکسته شود.


دولت انگلیس امروز اعلام کرد که این کشور از لحاظ میزان شیوع و گسترش کرونا به 3 سطح تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح اول اجازه حضور 4 هزار تماشاگر را دارد، سطح دوم مجوز حضور 2 هزار تماشاگر و سطح سوم نیز اجازه حضور هیچ تماشاگری را در استادیوم ندارد.


اما با توجه سطح بندی شدن کشور انگلیس به میزان شیوع کرونا در شهرهای مختلف این کشور، از میان 20 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر، 10 تیم اجازه حضور 2 هزار تماشاگر را در استادیوم هایشان دارند.


تیم هایی که مجوز حضور تماشاگر را در ورزشگاه هایشان دارند عبارتند از: چلسی، لیورپول، آرسنال، تاتنهام، اورتون، برایتون، فولام، ساوتهمپتون، کریستال پالاس و وست هم
بنابراین، دیدار تیم های وستهم و منچستریونایتد در تاریخ شنبه 15 آذر نخستین دیدار لیگ برتر از ماه مارس خواهد بود که تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاهها را دارند.

منچستر یونایتد وستهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد وستهام حضور تماشاگر اجازه حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز قطعی شد

طرفداری | بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کنند.

علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت:

از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

وی افزود:

خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) برطرف شده و بانوان تماشاگر می‌توانند از بازی تراکتور با ذوب‌آهن در این ورزشگاه حضور پیدا کنند.

خاکزاد در خصوص نحوه بلیت‌فروشی به بانوان تماشاگر گفت: "بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد."

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا