Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از کسب یک امتیاز برابر ذوب آهن گفت: بازی بسیار فیزیکی بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند. تیم ما بهتر شروع کرد به گل هم رسیدیم، اما به خاطر عدم تمرکز خیلی زود گل مساوی را دریافت کردیم در ادامه توانستیم خیلی خوب بازی را اداره کنیم و موقعیت آنچنانی به تیم ذوب آهن ندادیم، اما مهم‌ترین مسئله رعایت عدالت بود که در نهایت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تارتار درخصوص صحنه جنجالی پنالتی و تصمیم داور اظهار کرد: از حسین پورامینی به‌خاطر صداقتش تشکر می‌کنم. همچنین به‌خاطر شجاعت و جسارت تیم داوری به آن‌ها تبریک می‌گویم، زیرا با برگرداندن پنالتی حق ذوب‌آهن را تضعیف نکردند.

او در ادامه با اشاره به رخ ندادن پنالتی گفت:، چون داور چهارم درخصوص صحنه پنالتی به داور وسط مشورت داد عصبانی شدم چرا که خیلی از صحنه دور بود، اما چون صحنه بازی را مشاهده کرده بودند و پنالتی رخ نداده بود راضی هستیم. برایمان خیلی سخت بود که پنالتی‌مان برگردد، ولی در نهایت از این که عدالت اجرا شد خوشحالیم. بعد از بازی نیز از گروه داوری و خصوصا داور چهارم به‌دلیل اعتراض معذرت خواهی و تشکر کردم. فکر می‌کردیم که در آن صحنه برخورد اتفاق افتاده پنالتی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره الزام وجود سیستم VAR در فوتبال ایران عنوان کرد: از روزی که VAR به فوتبال جهان اضافه شد به‌خاطر اجرای عدالت اصرار دارم که از آن در فوتبال ایران استفاده کنند چرا که خیلی سخت است یک مجموعه با تمام وجود برای موفقیت تیم و هدف‌هایشان وقت می‌گذارند، اما با یک سوت اشتباه تمام آن هدف گذاری‌ها از بین می‌رود.

وی در ادامه گفت: برای چندمین بار از مسئولین رده بالای کشور عاجزانه درخواست می‌کنم که VAR را وارد فوتبال کشور کنند و باشگاه‌ها را مجبور کنند که از این سیستم استفاده کنند تا از این به بعد شاهد اشتباهات داوری بدین صورت نباشیم.

تارتار در پاسخ به هدف‌گذاری پیکان در فصل پیش‌رو خاطرنشان کرد: به باشگاه پیکان قول داده ام که با تمام وجود کار کنم وعده به دست آوردن رتبه و جایگاه در لیگ را نمی‌دهیم، اما انتظارمان از بازیکنان و خودمان بالاست، زیرا ما در این فوتبال استخوان خرد کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان گفت: به بازیکنانم نیز تذکر داده‌ام که فکر حضور در انتهای جدول و دست و پنجه نرم کردن برای بقا را از سرشان بیرون کنند. بازیکنانم امروز خیلی خوب تاکتیک پذیر عمل کردند از آن‌ها تشکر می‌کنم چرا که فضای زیادی را به تیم ذوب آهن ندادیم و با عملکرد خوب برابر حریف ایستادیم.

    انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!

داوری که از نظر لوکا مودریچ یک فاجعه است است، حال قاضی دیدار تیم او مقابل منچسترسیتی‌ست.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می‌شود. یوفا دنیله اورساتو، داور ایتالیایی را به عنوان قاضی دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید انتخاب کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رئال مادرید در آستانه یکی از بزرگترین چالش‌های فصل خود قرار دارد. آن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی قدرتمند می‌روند. بازی رفت با نتیجه 3-3 به پایان رسید و رئال مادرید در بازی برگشت باید دست پر از استادیوم اتحاد خارج شود. علاوه بر این، برخی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی قرار است به این بازی برگردند و انتظار می‌رود کایل واکر و ناتان آکه در کنار ستاره‌ای چون کوین دی بروین مقابل رئال مادرید به میدان بروند. تمام این مسائل نشان از سختی کار کهکشانی‌ها در منچستر می‌دهد.

داوری که از نظر مودریچ، فاجعه است

اما در میان تمام این چالش‌ها، شاید انتخاب داور بازی نگرانی اصلی رئال مادرید باشد. چرا که لوکا مودریچ، ستاره خط میانی این تیم، سابقه‌ای ناخوشایند با داور بازی برگشت این بازی، یعنی دنیله اورساتو دارد. سابقه رویارویی مودریچ با اورساتو به جام جهانی 2022 برمی‌گردد؛ جایی که مودریچ به صراحت از عملکرد اورساتو انتقاد کرده بود. در جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی کرواسی (با حضور مودریچ) به مصاف آرژانتین رفت و در آن بازی با نتیجه‌ای تلخ 3-0 مغلوب شد. مودریچ اما پس از بازی، خشم خود را از قضاوت داور ایتالیایی پنهان نکرد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لوکا مودریچ پس از حذف کروات‌ها از جام جهانی 2022 در مورد قضاوت داور ایتالیایی گفته بود:

من هرگز در مورد داوران صحبت نمی‌کنم، اما امروز غیرممکن است که سکوت کنم. او یکی از بدترین‌ کسانی‌ست که می‌شناسم. نه فقط به خاطر بازی امروز. او بارها علیه من سوت زد و من هرگز خاطره خوبی از او ندارم. او یک فاجعه است.

مودریچ به خصوص از پنالتی‌ای که اورساتو در اوایل بازی به نفع آرژانتین اعلام کرد، به شدت عصبانی بود و آن را نقطه عطفی در بازی می‌دانست.

این یک لحظه کلیدی در بازی بود. او به ما کرنر نمی‌دهد و پنالتی می‌گیرد که به نظرم درست نبود، چون بازیکن حریف شوت می‌زند و با دروازه‌بان ما برخورد می‌کند. من نمی‌توانم باور کنم که او آن صحنه را پنالتی گرفت. این پنالتی، بازی را تغییر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!