Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@23:28:57 GMT

میانگین ۵ دقیقه‌ای عالیشاه در لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۶۳۱

 به گزارش جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد که در ترکیب اصلی سرخ ها بشار رسن، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به عنوان عناصر تهاجمی از ابتدا به میدان رفتند و در ادامه نیز علی شجاعی، وحید امیری و احسان پهلوان نیز به جمع آن ها ملحق شدند.


این در حالی است که امید عالیشاه دوباره روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالیشاه در بازی قبلی با تصمیم یحیی گل‌محمدی و به دلایل انضباطی از فهرست خارج شد و حالا برای دومین بازی اثری از او در نمایش سرخ ها دیده نشد. نکته جالب این که عالیشاه در بازی اول هم تنها ۱۵ دقیقه فرصت نمایش توانایی هایش را داشت.


نیمکت نشینی کاپیتان دوم پرسپولیس در روزی رقم خورد که هافبک کناری های تیم گل‌محمدی نمایشی پایین تر از حد انتظار داشتند و نتوانستند در فرآیند هجومی درخشان باشند و موقعیت سازی کنند.


احتمال دارد که نیمکت نشینی عالیشاه مقابل نفت مسجدسلیمان هم به اعتراض هفته گذشته او مرتبط باشد اما باتوجه به محرومیت امیری و پهلوان در فینال آسیا، شاید لازم باشد که یحیی بیش از این به عالیشاه میدان بدهد چراکه دستکم در بازی نهایی لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به او خواهد بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عالیشاه نیوز بازیکن امید عالیشاه پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!