Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های گروه ب لیگ برتر متمرکز بانوان با صدرنشینی پیکان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم سایپا، شهرداری قزوین، اکسون، سروقامتان بابل، ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته در دو گروه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته تیم‌های حاضر در گروه ب هستند و مسابقات هفته نخست این گروه، امروز، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه پیگیری خواهد شد. رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴ امروز (پنج‌شنبه) با دیدار پیکان و ستارگان فارس آغاز شد. تیم پیکان که ترکیب قبلی خود را در فصل جدید لیگ برتر بانوان حفظ کرده‌ است، در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۱)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۰) ستارگان فارس را شکست داد. در این بازی که به مدت ۷۰ دقیقه به طول انجامید، هدیه صابری و نوشین حق‌شناس به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند. مهران اشرف‌ریاحی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند. در دومین بازی روز نخست این گروه، از ساعت ۱۷ تیم‌های ذوب‌آهن و خجسته به مصاف هم رفتند و شاگردان اعظم عیدی در تیم خجسته که نخستین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند در بازی اول خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان، پرافتخارترین تیم لیگ، کاری از پیش نبردند تا نماینده اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر و با ثبت امتیازهای (۲۵ بر ۵)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۷)، به نخستین برد خود در سال ۹۹ دست یابد. زهرا شیری، نرگس افشین، مریم امینی و محبوبه زرنویس‌زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این دیدار را که ۷۷ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند. در اولین بازی گروه ب هم پیکان موفق به شکست سه بر صفر ستارگان فارس شد و در صدر جدول این گروه قرار گرفت. در پایان روز نخست مسابقات گروه ب تیم‌های ذوب آهن، خجسته و ستارگان فارس نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا سوم جدول قرار گرفتند. دومین روز مسابقات گروه ب لیگ برتر بانوان، روز شنبه هشتم آذرماه با دو دیدار پیگیری خواهد شد. بر این اساس تیم‌های خجسته و پیکان ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان از ساعت ۱۷ مقابل یکدیگر صف آرائی خواهند کرد. هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.   *رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت نخست لیگ برتر والیبال بانوان رقابت‌های گروه ب لیگ برتر بانوان در حالی از امروز (پنج‌شنبه) در اصفهان آغاز شد که رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، اولویت نخست فدراسیون و مسئولان اجرایی مسابقات بود. بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود. مسابقات گروه ب لیگ برتر بانوان از امروز در اصفهان آغاز شد و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی که همیشه دغدغه فدراسیون برای برگزاری لیگ‌های سال ۹۹ است، اولویت نخست مسئولان اجرایی این مسابقات بود. برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات و مسابقات والیبال، افسران سلامت فرم‌های ارزیابی دارند که برای مسابقات، این فرم‌ها دارای ۱۸ آیتم با ضرایب مختلف است و در صورت کسب امتیازهای لازم، تداوم برگزاری مسابقات امکان‌پذیر است. فدراسیون والیبال تا کنون امتیازات لازم برای ادامه لیگ‌ها و مسابقات را کسب کرده است و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در تصاویر مسابقات نیز کاملا مشهود بود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی لیگ برتر بانوان تیم های ذوب آهن گروه ب لیگ برتر ستارگان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، برنامه مسابقات به شرح زیر است:   هفته دوم: جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ایمان سبز شیراز- صنعت نفت آبادانساعت ۱۹- ورزشگاه دستغیب شیراز   شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ شمس اذر قزوین – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۹- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین فولاد خوزستان – ملوان بندرانزلی – ساعت ۱۹- ورزشگاه اختصاصی اهواز   هفته سوم شنبه ۲۵ فروردین ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان – ساعت ۱۵- ورزشگاه شفق اصفهان ملوان بندرانزلی – ایمان سبز شیراز – ساعت ۱۵- ورزشگاه آبکنار انزلی صنعت نفت آبدان – شمس آذر قزوین – ساعت ۱۶- ورزشگاه پیروز آبادان   هفته چهارم شنبه اول اردیبهشت شمس آذر قزوین – ملوان بندرانزلی – ساعت ۱۵- ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان ایمان سبز شیراز – فولاد خوزستان – ساعت ۱۵- ورزشگاه دستغیب شیراز صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۶- ورزشگاه پیروز آبادان

دیگر خبرها

  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌