Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:49:53 GMT

پیروزی ذوب‌آهن در لیگ برتر والیبال بانوان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۷۳۰

پیروزی ذوب‌آهن در لیگ برتر والیبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم از امروز در اصفهان و به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن آغاز شد و ادامه مسابقات روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های پیکان و ستارگان فارس مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان میترا شعبانیان در پیکان ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۰ پیروز شدند تا نخستین برد را به نام خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی امروز نیز تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر به مصاف هم رفتند، ذوب‌آهن در دست اول با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۵ پیروز شد؛ نماینده اصفهان موفق شد دو دست بعدی را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شود و با نتیجه ۳ بر صفر برنده باشد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در گروم دوم روز شنبه و از ساعت ۱۴ خجسته اسلامشهر با پیکان دیدار می‌کند و از ساعت ۱۷ ذوب‌آهن اصفهان به مصاف ستارگان فارس خواهد رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان والیبال ورزش بانوان ذوب آهن لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته هجدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و مقابل میهمان خود به پیروزی ۲۲ بر ۲۰ رسید.

دو تیم در ابتدا گام به گام با هم پیش رفتند و اختلافات گل نماینده اصفهان با مهمان اراکی‌اش تنها به یک گل می‌رسید، با این آلومینیوم با چند تلاش و پنالتی در لحظه آخر هم نتوانست گل‌ها را برابر کند و با حساب ۹ بر ۸ به سود گیتی‌پسند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم دو تیم بازی سرعتی و پربرخوردتری را به نمایش گذاشتند. ابتدا آلومینیوم حساب گل‌ها را برابر کرد، اما گیتی‌ها با چند ضدحمله ورق بازی را به سود خود برگرداندند و ۱۷ بر ۱۳ پیش افتادند.

در نهایت این دیدار با حساب ۲۲ بر ۲۰ به سود گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

گیتی‌ها با این پیروزی هم امتیاز با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر دیدار تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در سالن پنج اردیبهشت طبس برگزار شد و با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز برتری طلایی‌پوشان ادامه یافت در پایان سپاهان با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان شوند.

سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت میزبان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهند بود.

رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال پس از تعطیلات ۱۰ روزه اردوی ملی از سر گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان