Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:15:39 GMT

فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش مهمی دارند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۷۵۷

فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش مهمی دارند

پرویز ایده پور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به منظور هماهنگی در تخصیص اعتبارات و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها بایستی تعامل بیشتری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هزارماسوله  پرویز ایده پور امروز پنجشنبه در جلسه  ویدئو کنفرانس شورای معاونین، مدیران و فرمانداران استان در سخنانی اظهار داشت: انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی در تخصیصها و مبادلات موافقتنامه ها با فرمانداریها تعامل بیشتری داشته و کانالی را برای فرمانداران ایجاد نمایند که به صورت یومیه بتوان با مدیران آن سازمان ارتباط داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار پاوه افزود: فرمانداری پاوه در حالی که می بایست در تعطیلی های کرونایی با پنجاه درصد از کارکنان فعالیت نماید اما به دلیل کمبود نیرو همه ی این کارکنان در این تعطیلی ها حضور داشته اند.

وی گفت: از مجموع 17 نفر کارکنان فرمانداری پاوه بیش از 7 نفر از آنها مبتلا به کرونا شده اند.

وی ادامه داد: فرمانداری های مناطق مرزی استان کرمانشاه در دوران تحریم ها نقش اقتصادی مهم و کلیدی ایفا نموده اند که این امر بر امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منطقه، استان و کشور تاثیر بسزایی داشته است که این امور باید مورد توجه قرار گیرند.

فرماندار پاوه اضافه کرد: فرمانداری های مناطق مرزی مشکلات خاص خود را دارا هستند در امور مربوط به کوله بری و سایر مسایل مربوط به مبادلات مختلف مرزی فرمانداری پاوه در ماه دهها جلسه تشکیل می دهند.

ایده پور افزود: بیش از 12 آیتم مخصوص فرمانداریهای مناطق مرزی وجود دارند که خاص این فرمانداریها هستند و شاید بیشتر نیرو صرف این 12 آیتم شود که این امر باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان گفت: فرمانداران مناطق مرزی در امنیت نقش بسیار مهمی دارند که این نقش باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود
  • حجم مبادلات از مرز سرخس ۲۴ درصد افزایش داشته است