Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو تمری از راهیابی این شهرستان اسلام آبادغرب به مرحله نهایی اولین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  خسرو تمری در گفتگو با اسلام آباد خبر،  اظهار کرد: راهیابی اسلام آبادغرب به مرحله نهایی اولین دوره طرح  شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران بیانگر ظرفیت های بالای فرهنگی هنری این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود: ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان اسلام آبادغرب بسیار متنوع و قابل توجه است و راهیابی شهرستان به این مرحله تایید کننده این موضوع است که باید به مردم هنردوست اسلام آبادغرب به ویژه هنرمندان حوزه  هوره تبریک گفت.


وی با اشاره‌ به اینکه اسلام آبادغرب در حوزه تخصصی موسیقی بخش هوره به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق و فرهنگ و هنر ایران راه پیدا کرده است گفت: هوره دارای ویژگی های از جمله خاص بودن و بومی و محلی بودن است و این ویژگی باعث شده است اسلام آبادغرب به این مرحله راه یابد.

تمری ادامه داد: اسلام آبادغرب نشان داده است که در تمامی حوزه های هنری از جمله نمایش، ادبیات، خوشنویسی، نقاشی، عکس و موسیقی توانایی و پتانسیل لازم را دارد هر چند این انتقاد بر ما به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر وارد است که هنوز نتوانسته ایم به صورت کامل از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی در پایان با تبریک راهیابی شهرستان اسلام آبادغرب به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران در حوزه موضوعی موسیقی بخش هوره گفت: کار سختی در مرحله نهایی در پیش داریم اما امیدواریم این مرحله بستری برای ارتقاء فرهنگ بومی شهرستان باشد.

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرهای خلاق فرهنگ و هنر فرهنگ و هنر ایران شبکه شهرهای خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید

نصب ۵۸۰ انشعاب فاضلاب در بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب