Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:09:15 GMT

تعطیلی واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۷۹۶

تعطیلی واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب

یوسف نظری گفت: واحدهای صنفی گروه مشاغل سطح یک در سرپلذهاب از امروز عصر ساعت 20 بایستی تعطیل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نظری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  با قدردانی از همکاری خوب اصناف و مردم در رعایت محدویت ها و پروتکل های بهداشتی و تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: حسب تصمیم مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری ویروسی کووید 19صنوف سطح یک که مشاغل ضروری مردم را تامین می نمایند از امروز عصر ساعت 20 بایستی تعطیل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ارزیابی های ستاد کرونای شهرستان و با تاکید بر اثر بخشی محدویت های شبانه، مقرر شد که کلیه اصناف سطح یک شامل ( فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها، مراکز تهیه غذای آماده درهمه نوع فعالیت اعم رستورانها و طباخی که بیرون بر هستند, لبنیات فروشی و همچنین میوه فروشی ها وانت بارهای میوه فروش و سای رصنوف سطح یک ) از تاریخ ۶ آذرماه از ساعت 20شب و یک ساعت قبل از ممنوعیت تردد خودرو تعطیل شوند.

 نظری افزود: ضمانت اجرای این مهم بازرسین ستاد کرونای شهرستان هستند که بر روند اجرای محدویت های جدید شبانه نظارت خواهند کرد.

وی گفت:  با واحدهای متخلف مطابق مقررات قانون نظام صنفی و برابرماده 68 قانون مذکور رفتار و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد و پرونده های ارجاعی موضوع یاد شده خارج از نوبت رسیدگی و اجرای حکم خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: سطح یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه