Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: 16 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شد که با تخصیص اعتبارات پیش بینی می شود این پروژه 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک سرهنگ محسن رشیدی ظهر امروز در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس به مساحت شش هزار متر در سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل این پروژه حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تلاش دستگاه های مرتبط تاکنون ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات و واگذاری تلاش می شود تا این پروژه در ۲۲ بهمن افتتاح شود.

حجت الاسلام دولتشاهی نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: باغ موزه ظرفیت خوبی است که می تواند اثر ماندگاری باشد برای به تصویر کشیدن ایثارگری و خدمات و تلاش هایی که مردم غیور این منطقه در دفاع مقدس و انقلاب انجام دادند.

وی افزود: پتانسیل خوبی برای استان خواهد شد و ضروری است تا تلاش هایی صورت گیرد تا این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان لرستان اظهار داشت: نیاز است ایثارگری و شجاعت های رزمندگان به تصویر کشیده شود و صحنه های آن را مصور کنیم که یک جلوه ماندگاری باشد برای نسل های بعدی که بدانند جوانان در دفاع مقدس چه شجاعت هایی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس تومان اعتبار برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم شب های قدر همچون سال های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالحسین(علیه السلام) از ساعت 22:30 الی 3 بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا در 10، 12 و 14 فروردین برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند