Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@20:04:49 GMT

۱۸ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۹۵۸

۱۸ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین اقدامات راهور در محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: مردم خوشبختانه بسیار رعایت می‌کنند؛ طبق گزارش‌های گرفته شده از روسای راهور چند استان بزرگ، تردد مردم به شدت کاهش پیدا کرده و شاهد افزایش سرعت در معابر و بزرگراه‌های کشور نبودیم. البته که بیشتر دستگاه‌های امدادی در حال تردد هستند و آن‌ها نیز افزایش سرعت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه کاهش تردد در کاهش تصادفات اثر گذار است، افزود: طی چند روز گذشته متوسط ۳۹ درصد کاهش تردد در محور‌ها داشتیم و به همین میزان ۴۷ درصد کاهش جانباختگان در محور‌های گزارش شده است و از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح حداقل تردد اتفاق می‌افتد.

سردار هادیانفر یادآور شد: طی چند شب گذشته حدود ۱۸ هزار پیامک شامل جریمه‌های کرونایی به رانندگان صادر شد که بخشی از آن‌ها خودرو‌های امدادی و کارمندان بودند که اگر اسامی آن‌ها از طریق فرمانداری اعلام شود ما نیز نسبت به حذف جریمه آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا محدودیت های کرونایی ترافیک جریمه کرونایی سردار هادیانفر جریمه کرونایی تصادف پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول قنبری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تصادفات از ۲۴ اسفند سال قبل تاکنون در جاده‌های استان بوشهر ۲۰۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰۲ مورد تصادف، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ترددهای درون استانی از ۲۴ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان ۶ درصد و خروجی هفت درصد در ۱۴ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا روز گذشته تعداد تلفات جاده‌ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها ۱۵ نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در ۱۴ روز گذشته ۱۶۷ نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد ۱۵۷ نفر، ۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نداشتن تمرکز کافی و بی‌توجهی راننده به جلو عامل اصلی تصادفات جاده‌ای و شهری است، تصریح کرد: خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت زیاد از دیگر عوامل تصادفات به شمار می‌رود.

کد خبر 6064299

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور‌ شیراز- مرودشت
  • ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس