Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:54:35 GMT

تکذیب شد؛ ارلینگ هالند به رئال نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۹۶۱

تکذیب شد؛ ارلینگ هالند به رئال نمی‌رود

مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند شایعات اخیر درباره پیوستن ارلینگ هالند پدیده گلزن این تیم به رئال مادرید را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدا شدن ارلینگ هالند از دورتموند و پیوستن او به رئال مادرید، میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند این شایعات را رد کرده و گفت تصور می‌کند هالند مدتهای طولانی پیراهن زردرنگ دورتموند را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هالند که ژانویه گذشته با قراردادی 24 میلیون دلاری از سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوسته در این مدت نامش را به عنوان یکی از گلزن‌ترین ستاره‌های جوان اروپا مطرح کرده است. این گلزن 20ساله در 31 بازی برای زردپوشان وستفالیا 33 گل به ثمر رسانده است.

 

با اینکه قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد ولی درخشش او باعث شده بود اخیراً شایعاتی درباره احتمال انتقالش به رئال مادرید با فعال کردن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قراردادش مطرح شده بود.

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند اما این شایعات را رد کرده و گفت: " ما برای ارلینگ برنامه‌های بلندمدت داریم. اصلاً نباید به شایعات پرداخت. من تصور می‌کنم که او حالا حالاها در تیم ما بازی خواهد کرد".

 

زورک در پاسخ به پرسشی درباره مدیریت انتظارات از ستاره جوان گلزن نروژی گفت: " نیازی به مدیریت او نیست. ارلینگ از چنان دینامیک مثبتی برخوردار است که ما تصور نمی‌کنیم دچار مشکل شهرت شود. وقتی او اینطور پیش می تازد چرا باید سرعتش را کند کنیم؟ درخشش او برای ما اتفاق شیرینی است. من کلاً به کند کردن سرعت اتفاقات مثبت اعتقاد ندارم".

 

 

بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)