Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در جریان دیدار تیم های قطر و العربی مهدی ترابی دقیقه 66 به میدان آمد.

این بازیکن که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود 9 دقیقه بعد از ورودش به زمین دوباره مصدوم شد تا با گریه و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد. 

هنوز میزان مصدومیت ترابی مشخص نشده است اما به نظر می رسد بازیکن فصل گذشته پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین بار در طول فصل است که ترابی با مصدومیت روبرو می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر پرسپولیس مصدومیت مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، قند روزهای تلخ قعرنشینان!

به گزارش «ورزش سه» سپاهان حتی در روزهایی که با حکم انضباطی با کسر 4 امتیاز مواجه شد، از نگاه بسیاری از کارشناسان به عنوان مدعی جدی قهرمانی قلمداد می شد. تیمی پر ستاره که حریفان را معمولا با گل های فراوان شکست می داد و می خواست اولین تیمی باشد که در لیگ برتر به حدنصاب 70 امتیاز می رسد. 
با شروع فوق العاده ای که زردها در لیگ داشتند، تحقق این شعار انگیزشی دور از ذهن نبود. در واقع اگر سپاهان همان فرم 12 بازی شروع فصل را ادامه می داد، به امتیاز حیرت انگیز 77 می رسید!

کابوس زمستانی در اصفهان
درست از سومین روز زمستان 1402، اوضاع سپاهان و مورایس به کلی منقلب شد؛ آن ها در برابر آلومینیوم اراک به جای اینکه گل دقیقه 80 عارف حاجی عیدی را پاسخ دهند، در ده دقیقه باقی مانده 3 کارت قرمز گرفتند تا اولین نشانه های لغزش در این تیم مشاهده شود. 

محروم شدن چند مهره نامدار به خاطر عدم رعایت قانون سقف بودجه، محرومیت 3 بازیکن کلیدی به دلیل اخراج در بازی قبلی و یکی دو آسیب دیده، سپاهان را با ترکیبی نامتعارف به دیدار گل گهر فرستاد که این بار هم حاصل کار، دریافت 3 گل و باز هم یک اخراجی در دقیقه 47 بود. سه گانه شکست های سپاهان در دی ماه، در قزوین تکمیل شد. در دیداری جنجالی که کمک داور اشتباه بزرگی کرد و سپاهان را از یک گل سالم محروم کرد.

ضعف هایی که نادیده گرفته شد
با آغاز جام ملت های آسیا و تعطیلات طولانی فوتبال باشگاهی، انتظار می رفت سپاهان فرصت مناسبی برای بازیابی داشته باشد. اما بعد از دو شکست قابل پیش بینی مقابل الهلال، اوضاع در لیگ هیچ تفاوتی برای این تیم نکرد. چه بسا بدتر هم شد! 

تیمی که نشانه های ضعف در خط دفاعی در آن آشکار شده بود و در فصل نقل و انتقالات، یکی از هافبک های دفاعی‌اش یعنی محمد قربانی را به لیگ روسیه فرستاده بود، بدون اینکه هیچ مدافعی جذب کند، دو وینگر (علی اصغر اعرابی و عیسی عباس) را به خدمت گرفت! 

ناکامی مقابل یکی از رقبای مستقیم قهرمانی یعنی استقلال آن هم با شوت سهمگین روزبه چشمی و بعد از آن اشتباه هولناک پیام نیازمند، سریال تکراری اخراج و ئشکست برابر پیکان، آن هم در ورزشگاه نقش جهان به منزله پنجمین شکست پیاپی شاگردان مورایس در لیگ بود. 

اما پیش از اینکه سال 1402 به پایان برسد، دو برد پیاپی مقابل فولاد و گل گهر این امیدواری را برای اصفهانی ها به وجود آورد که ورق دوباره به سود آن ها برگشته و همچنان فرصت جبران وجود دارد.

ناامیدی مطلق در 1403
پس از تعطیلات دو هفته ای «فیفا دی» و نوروز، سپاهان حتی از روزهایی که در زمستان قبل پیاپی شکست می خورد، ناامیدکننده تر بوده. مساوی در تبریز شاید نتیجه بدی تلقی نشود اما کسب فقط یک امتیاز از رویارویی با دو تیم قعرنشین نفت آبادان و نساجی، به معنی پایان رویاهای اصفهانی ها در لیگ بیست و سوم است. تنها ویژگی دو بازی اخیر سپاهان این بوده که نفت و نساجی را به بقا در لیگ امیدوار کند!

جدا از نتایجی که به دست آمده، نمایش این روزهای سپاهان ابداً هیچ شباهتی با آن تیم خطرناک و زهردار ابتدای فصل ندارد. «زور» این تیم آشکارا تحلیل رفته و تیم مورایس، دیگر تیم ترسناکی نیست. 

نمی توان انکار کرد که این تیم در طول فصل از مسائل حاشیه ای و اشتباهات داوری لطمه خورد اما این موضوع را هم نمی توان نادیده گرفت که سپاهان به لحاظ فنی و کیفی، به شکل محسوسی نزول کرده است.

سپاهان حتی اگر بازی عقب افتاده خود را پیروز شود، هنوز 8 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد و در هفته های باقی مانده، جبران این فاصله تقریباً غیرممکن است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • ادین ترزیچ: امیدوارم مصدومیت هالر جدی نباشد؛ کار را برای خود سخت کردیم
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس
  • سپاهان، قند روزهای تلخ قعرنشینان!