Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:32:42 GMT

قانون برنامه ششم به درستی اجرا نشده است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۰۰۰

قانون برنامه ششم به درستی اجرا نشده است

رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با بیان اینکه مدارک و مستنداتی وجود دارد که گویای این است برنامه ششم توسعه به درستی اجرا نشده است، گفت: برنامه ششم توسعه بهترین برنامه تهیه شده بوده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس؛ بیان اینکه مدارک و مستنداتی وجود دارد که گویای این است که برنامه ششم توسعه به درستی اجرا نشده است، گفت: این درحالی است که برنامه ششم توسعه بهترین برنامه تهیه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت افزایش قیمت‌ها

وی تاکید کرد: البته به هر میزان در تحولات کشور رو به جلو حرکت می‌کنیم میزان توجه به برنامه ششم توسعه افزایش پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مباحث مربوط به همسان سازی حقوق و دستمزد به نوعی دارای عقبه‌هایی از برنامه ششم توسعه است همچنین اصلاح ساختار بودجه در راستای برنامه ششم توسعه مدنظر قرار گرفته است.

حاجی بابایی بیان داشت: البته توجه به برنامه ششم توسعه بیش از سایر برنامه‌های توسعه بوده است چرا که این برنامه کارآمد و به‌روز بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته مواردی از جمله سرمایه‌گذاری‌های خارجی به دلیل بروز برخی تحریم‌ها در این برنامه به درستی محقق نشد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم برنامه ششم قانون برنامه ششم حمیدرضا حاجی بابایی مشرق مجلس برنامه ششم توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

در حال تکمیل

کد خبر 6086014 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است