Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به اینکه دام زنده یکی از منابع ملی و حیاتی حوزه امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود گفت:کشفیات حوزه قاچاق دام از ابتدای سال تاکنون ۹۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است همچنین در این مدت تعداد زیادی باند فعال در حوزه قاچاق دام منهدم و متلاشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: تمامی مسیر‌ها به همت نیروهای امنیت اقتصادی در طول شبانه روز کنترل و خوشبختانه تعامل خوبی در استان با سازمان‌های متولی این موضوع از جمله دامپزشکی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، نهاد‌های امنیتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مجموعه قضات در دادسرا وجود دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احشام قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون برای  ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت برای شهروندان، با اقدامات انجام شده  و تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی شهرستان تعداد ۲۹ نفر معتاد سابقه دار در امر سرقت جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شد.

سرهنگ ارجمند افزود: همچنین برای ارتقای سطح امنیت جامعه   ۸ نفر سارق حرفه ای دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر اظهار داشت:  در راستای اجرای هر چه بهتر قوانین رانندگی از ابتدای تعطیلات تعداد ۳۵ دستگاه خودرو با تخلف آلایندگی بالا و یا حرکات حادثه ساز توقیف شده و به پارکنیگ منتقل شده اند.

سرهنگ‌ ارجمند در رابطه با آخرین آمار تصادفات در محورهای پیرانشهر گفت:  باتوجه به استقرار گشتی های پلیس راه در محورهای سطح شهر و تلاش شبانه روزی در کنترل ترافیک، شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات جرحی و فوتی و ۴۴ درصدی تصادفات خسارتی در محورهای مواصلاتی پیرانشهر هستیم.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر افزود:  ضمن تبریک دوباره سال نو از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اخبار مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام فرمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قانونی بعمل‌ اید.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳