Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیدی ترین لحظه ی دیدار تیم های شهرخودرو و صنعت نفت در دقیقه ۹۰ و پیش از گل آبادانی ها رقم خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جایی که در نودمین دقیقه ی مسابقه اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو پشت محوطه جریمه حریف دچار مصدومیت شد ولی توپ در اختیار زرد پوشان آبادانی در جریان بود تا آنها تدارک یک حمله ی همه جانبه برای جبران تک گل عقب افتاده را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها که با تمام قوا روی دروازه میزبان خیمه زده بودند ناگهان به دستور سرمربی از حرکت باز ایستادند. سیروس پورموسوی در حالی که هیچکس انتظارش را نداشت با قاطعیت به شاگرد صاحب توپش اشاره کرد تا توپ را به بیرون بزند که به وضعیت هافبک شهرخودرو رسیدگی شود.

بازیکن جوان آبادانی ها با بی میلی و تاخیر تن به این کار داد و برانکارد برای خروج کاپیتان میزبان وارد زمین شد. صادقی به محض خروج از زمین باوجود مصدومیت به دلیل حصور در واپسین دقایق بازی بلافاصله وارد میدان شد اما این پورموسوی بود که خیلی زود مزد حرکت باارزشش را گرفت.

داور در اولین دقیقه از وقت های اضافه (۹۱) و درست روی بازگشت توپ از بازی جوانمردانه بازیکنان شهرخودرو، خطای صادق صادقی را به نفع میهمان پنالتی اعلام کرد. ریکانی پشت ضربه ی پنالتی ایستاد و با شوتی محکم بازی را به تساوی کشاند.البته پنالتی نفتی‌ها کمی تا قسمتی مشکوک بود و باید از زوایای مختلف آن را بررسی کرد.

جااب آنکه همین هفته ی گذشته و پس از دیدار تیم های پیکان و شهرخودرو، مهدی رحمتی مطالبی متفاوت از رعایت بازی جوانمردانه بر زبان آورده بود.

شاید این اتفاق و پایبند بودن به بازی جوانمردانه توسط سید سیروس پورموسوی آن هم در شرایطی که دقایق اندکی تا پایان بازی مانده بود و تیم تحت هدایتش نیز با یک گل عقب بود تلنگری به سرمربی جوان شهرخودرو وارد کند تا او در گفتارش همه ی جوانب را بسنجد چرا که رحمتی همچنان الگوی بسیاری از نوجوانان و فوتبالدوستان محسوب می شود.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیروس پورموسوی سیدمهدی رحمتی سیروس پورموسوی شهرخودرو مشهد صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

آرمین سهرابیان، مدافع استقلال می‌تواند در دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته آینده لیگ برتر فوتبال به میدان برود.

سهرابیان که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست در دیدار روز گذشته برابر شمس‌آذر به میدان برود با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار برابر تراکتور که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • بازی جنجالی تراکتور ۳-۰ شد
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور