Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های انگلیسی آرسنال و لسترسیتی، یکی با پیروزی و یکی با تساوی در خانه رقیب، صعود خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا قطعی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ اروپا از ساعت 21:25 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) آغاز شد.

در مهم‌ترین دیدارها، آرسنال در نروژ موفق شد مولده را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولاس په‌په در دقیقه 50، ریس نلسون در دقیقه 55 و فولارین باوگون در دقیقه 83 برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا شاگردان میکل آرتتا با 12 امتیاز و باقی ماندن در صدر جدول گروه B، به مرحله بعدی مسابقات راه یابند. مولده نیز با 6 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

در گروه G، زوریای کرواسی با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود آاِک آتن گذشت. البته تیم یونانی از دقیقه 49 با اخراج یوهان شاخوف، 10 نفره به بازی ادامه داد. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم آاِک از دقیقه 65 مسابقه وارد زمین شد و اللهیار صیادمنش هم از دقیقه 87 برای تیم زوریا به میدان رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در دیگر دیدار این گروه هم لسترسیتی در خانه براگای پرتغال با تساوی 3 - 3 متوقف شد. در این گروه شاگردان برندان راجرز با 10 امتیاز در صدر جدول ماندنی شدند و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کردند. براگا با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و تیم‌های آاِک و زوریا با 3 امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم گروه G ایستاده‌اند.

در گروه H تیم میلان در فرانسه برابر لیل به تساوی یک - یک رسید. ساموئل کاستیخو در دقیقه 47، تنها گل روسونری را به ثمر رساند تا شاگردان استفانو پیولی با 7 امتیاز، در رتبه دوم جدول گروه باقی بمانند. لیل با 8 امتیاز در صدر جدول جای گرفته و اسپارتا پراگ با 6 امتیاز، در رتبه سوم جدول قرار دارد.

بازگشت میلان به صدر جدول سری A

در گروه J یاران علیرضا بیرانوند در تیم رویال آنتورپ موفق شدند میزبان خود یعنی لاسک را با 2 گل شکست بدهند. آنتورپ با این نتیجه، 9 امتیازی شد تا صدرنشین گروه شود. تاتنهام و لاسک هم با کسب 6 امتیاز، در رده‌های دوم و سوم جدول حضور دارند.

در گروه L هم تیم خنت با نتیجه 2 بر صفر برابر ستاره سرخ بلگراد شکست خورد تا در حسرت کسب امتیاز باقی بماند و حذفش از  دور مسابقات قطعی شود. میلاد محمدی 90 دقیقه در ترکیب تیم خنت به میدان رفت.

سایر دیدارهای این هفته از ساعت 23:30 آغاز شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی اللهیار صیادمنش کریم انصاری فرد لژیونرهای فوتبال ایران میلان آرسنال میلاد محمدی اللهیار صیادمنش کریم انصاری فرد لژیونرهای فوتبال ایران میلان آرسنال صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد

یاران علیرضا جهانبخش هفته سی‌ام لیگ هلند را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، فاینورد در هفته سی‌ام لیگ هلند با یک گل فورتونا سیتارد را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را برای تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول کسب کرد.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد که به‌تازگی از بند آسیب‌دیدگی رها شده است، از دقیقه ۸۳ برای تیمش به میدان رفت.

آیندهوون با ۸۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ هلند قرار دارد و فاینورد با ۷۲ امتیاز دوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • جدال بین صعود و سقوط
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها
  • نتیجه بی‌فایده برای لژیونرهای ایرانی در ترکیه