Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:57:56 GMT

توقف میلان بدون زلاتان؛ پیروزی پرگل توپچی‌ها

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۱۳۴

توقف میلان بدون زلاتان؛ پیروزی پرگل توپچی‌ها

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا با توقف آث میلان مقابل لیل و پیروزی راحت آرسنال مقابل مولده از نروژ به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدارهای هفته چهارم لیگ اروپا با توقف آث میلان در خانه لیل در شبی که این تیم بدون ستاره اش زلاتان ابراهموویچ به میدان رفته بود و پیروزی راحت شاگردان میکل آرتتا بر حریف نروژی اش مولده همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی اول که به میزبانی لیل برگزار شد آث میلان که در این بازی زلاتان را در ترکیب خود نمی دید مقابل لیل به تساوی 1-1 دست یافت. لیل با این تساوی حالا با کسب 8 امتیاز از 4 بازی صدرنشین گروه H لیگ اروپا است و میلان با 7 امتیاز از چهار بازی در رتبه دوم گروه ایستاده. اسپارتا پراگ و سلتیک هم به ترتیب با شش و یک امتیاز در رتبه های سوم و چهارم هستند.

 

 

دیدار دو تیم میلان و لیل یک بازی برابر بود و این نتیجه را می‌توان منصفانه‌ترین نتیجه برای دیدار دو تیم تلقی کرد.

 

درحالیکه نیمه اول بدون گل به پایان رسید درحالیکه تنها یک دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود سامو کاستیخو بازیکن میلان دروازه لیل را باز کرد. ربیچ یک پاس گل عالی در اختیار کاستیخو گذاشت تا او با یک بغل پا دروازه تیم فرانسوی را باز کند. با اینکه در ادامه میلان تا اندازه‌ای بهتر کار می‌کرد تیم میزبان در دقیقه 65 بعد از شروع سریع بازی از یک پرتاب اوت موفق شد توسط جاناتان بامبا به گل برسد. دوناروما در نیمه اول چند سیو داشت اما دروازه بان لیل به جز صحنه منجر به گل عملاً با تهدیدی جدی روی دروازه اش مواجه نشد.

 

 

اما در بازی دیگر که به میزبانی مولده در نروژ برگزار شد شاگردان آرتتا با گلهای نیکلاس په‌په، ریس نلسون و فلوریان بالوگان در نیمه دوم موفق شدند حریف را در خانه خود 3-0 شکست دهند.

 

آرسنال با این پیروزی در پایان هفته چهارم همه امتیازهای ممکن را بدست آورده و با 12 امتیاز صدرنشین گروه B رقابتها است. مولده با 6 امتیاز در رتبه دوم است و راپید وین با 4 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ایستاده. دانداک هم با تنها یک امتیاز قعرنشین جدول گروه است.

 

نیکلاس په‌په که در جریان تساوی این هفته آرسنال مقابل لیدز در لیگ برتر به دلیل اخراج بی دلیل با انتقادهای شدیدی مواجه شده بود در این بازی گل اول آرسنال را به زیبایی وارد دروازه مولده کرد تا از زیر فشارها فرار کند. په‌په که بعد از اخراج شدن در بازی مقابل لیدز عامل اصلی تساوی 0-0 آرسنال تلقی شده بود از فرصتی که آرتتا در مقابل مولده در اختیارش گذاشته بود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

 

بعد از گل په‌په در دقیقه 50 مسابقه قفل دروازه تیم نروژی برای توپچی ها باز شد. پنج دقیقه بعد ریس نلسون اختلاف را به دو گل رساند و در اواخر مسابقه در دقیقه 83 نوبت به فلوریان بالوگان رسید که اولین گل خود برای آرسنال را وارد دروازه حریف کند.

 

 

با اینکه نیمه اول برای دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی درخشش نیکلاس په‌په در این نیمه برای همه بینندگان مشخص بود. او در این نیمه سه شوت روانه دروازه حریف کرد و دقت پاسهایش در این نیمه صد در صد بود. په‌په در شروع نیمه دوم مزد درخشش خود را دریافت کرد و موفق شد تیم آرتتا را پیش بیندازد.

 

 

 

آث میلان آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان آرسنال آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا