Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:27:39 GMT

سرقت پلاک پژو پارس ساعت ۴صبح+ فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۱۳۸

سرقت پلاک پژو پارس ساعت ۴صبح+ فیلم

سرقت پلاک پژو پارس ساعت ۴صبح+ فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث سرقت سرقت پلاک پژو پارس سرقت خودرو پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری تاکسی های برقی

تین نیوز

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور درباره ارائه تأییدیه این شورا به پلیس راهور برای پلاک گذاری تاکسی های برقی، گفت: این موضوع مربوط به انطباق مشخصات تاکسی های برقی با ضوابط مصوب در شورای عالی ترافیک کشور است که باید در این شورا مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید مجتبی شفیعی در توضیح بیشتر اظهار کرد: ضوابط تاکسی برقی در اوائل سال گذشته در شورای عالی ترافیک به تصویب رسیده است و مشخصات خودروهایی که برای تاکسی پیشنهاد می شود باید با این ضوابط منطبق باشند.

بعضی پارامترهای تاکسی های برقی با ضوابط مصوب انطباق کامل ندارد

شفیعی ادامه داد: شورای عالی ترافیک کشور ضوابط را پیشتر تصویب کرده و موضوع انطباق نیز عموما از طریق کمیته فنی و اتحادیه انجام می شود که در مورد برخی انواع تاکسی های برقی بحثی مطرح است که بعضی پارامترهای آنها با ضوابط مصوب انطباق کامل ندارد و در این شرایط یا باید این ضوابط تعدیل شود و یا مغایرت ها بر اساس ضوابط برطرف شوند.

وی تأکید کرد: عمده ایرادات ممکن است در حوزه اصلاح ضوابط، حل شود؛ در حقیقت به اعتقاد اعضای کمیته، برخی ضوابط سختگیرانه بوده و ممکن است کمی تعدیل شوند تا خودروهای متداول بتوانند پاس کنند که البته موضوع باید در شورای عالی ترافیک مورد بحث قرار گیرد. اما اگر بخواهند ضوابط بدون تعدیل باقی بماند و اصلاح نشود باید مغایرت ها برطرف شود.

شفیعی ادامه داد: موضوع باید به شکلی حل و فصل شود و نمی شود خودرویی که تا این مرحله رسیده و کارهایش انجام شده به کار گیری نشود. یک یا دو پارامتر مغایرت دارند که کمیته فنی خودروهای برقی مقرر شده تصمیم گیری لازم را انجام دهد و پیشنهاد بدهد که ضوابط با رعایت اصول فنی، اصلاح شود.

امکان اصلاح رنگ تاکسی های برقی جدید به آبی فیروزه ای 

شفیعی همچنین درباره رنگ تاکسی های برقی که پیشتر مصوب شده بود آبی فیروزه ای باشند اما در حال حاضر تعدادی از بخش اول این ناوگان با رنگ مشکی و سفید وارد کشور شده اند، گفت: رنگ این خودروها با استفاده از استیکرها یا رنگ آمیزی صنعتی قابل اصلاح است. در گذشته نیز در هنگام ورود نخستین مرحله ورود برخی انواع تاکسی و ون این اتفاق افتاده است و با هدف به کارگیری این تاکسی ها ممکن است با استیکر  بشود رنگ را اصلاح کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی