Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:03:34 GMT

نشست چهار کشور عربی درباره سوریه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۱۶۰

نشست چهار کشور عربی درباره سوریه

خبرگزاری فارس: چهار کشور عربی عربستان سعودی، امارات عربی متحده، مصر و بحرین امروز پنجشنبه درباره تحولات سوریه نشست مشترک مجازی برگزار کردند.

بنا به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، چهار کشور عربی مذکور در سطح مسئولان ارشد در این نشست مشورتی شرکت کردند و راه‌های حل بحران سوریه آن هم بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت که خواهان حفظ تمامیت ارضی این کشور است، بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعنامه مذکور دسامبر سال ۲۰۱۵ صادر کرده و به عنوان یک مرجع اساسی جهت حل بحران در سوریه به شمار می‌رود.

چهار کشور عربی از زمان آغاز بحران و جنگ در سوریه، با حمایت مخالفان بشار اسد، رئیس جمهور سوریه خواهان سرنگونی او بودند با این حال با پیشروی‌های ارتش این کشور و سیطره بر عمده مناطق اشغالی طی سال‌های گذشته، این چهار کشور از جمله امارات را بر آن داشته رویکرد و مواضع خود در قبال دمشق را تغییر دهد. از این رو، ابوظبی سال گذشته سفارت خود را در دمشق بازگشایی و بحرین نیز اعلام کرده که طی این مدت سفارتش در پایتخت سوریه دایر بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: عربستان سوریه چهار کشور عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از بازدید بیش از ۱۲۹ هزار بازدید نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی و طبیعی این استان خبر داد.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تا به امروز بیش از ۱۲۹ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی دیدن کردند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا روز گذشته هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از تمامی اماکن تاریخی فرهنگی این استان گرفته شده است،  افزود: در مدت مذکور تعداد ۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر از اماکن تاریخی، ۵۹ هزار و ۲۹۹ نفر از اماکن طبیعی، ۱۹ هزار و ۶۳۰ نفر اماکن مذهبی و مابقی از اماکن تفریحی، فرهنگی و دست‌ساز بازدید کردند نوروزی قرار دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در خصوص آمارهای اقامت و اسکان مسافران نوروزی از بازه زمانی مذکور اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به یک میلیون و ۸۱ هزار و ۰۸۷ نفر شب رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • بایدن: کشورهای عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی خراسان شمالی
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد