Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:51:34 GMT

رسوایی جدید همسر نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۷۱۷۷

رسوایی جدید همسر نتانیاهو

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنجالی در کنست(پارلمان) این رژیم گفت: ایران توانمندی بالایی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی داخلی ما دارد.

به گزارش مشرق، رادیو اف ام ۹۳ رژیم صهیونیستی در پایگاه اطلاع رسانی خود به نقل از ایلی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نوشت به اعتقاد این وزیر امروز ایرانی ها  از طریق شبکه های اجتماعی موجی از تاثیرگذاری را بر جامعه داخلی ما وارد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلی کوهن که در صحن علنی کنست(پارلمان) و در پاسخ به پرسش یکی از نمایندگان آن در مورد میزان تاثیرگذاری ایران از طریق شبکه های اجتماعی بر جامعه اسرائیل سخن می گفت، ادعا کرد تهران در امر تاثیرگذاری بر افکار عمومی اسرائیل فعال است.

بیشتر بخوانید: کاندید منتخب یهودیان آمریکا چه کسی بود؟

این وزیر صهیونیست افزود من با استناد به گزارش سرویس های اطلاعاتی اسرائیل تاکید می کنم چنین امری در حال انجام است، اما به دلیل حساسیت آن قادر نیستم آن بیش از این از این تریبون تشریح کنم.

وی گفت : ایران موفق شده است جاسوس هایی به کار بگیرد و برخلاف آنچه ما اکنون در مورد فعالیت های این کشور در بخش شبکه های اجتماعی بحث می کنیم ، سرویس های اطلاعاتی ایران موفق شده اند شماری از شهروندان ما را برای فعالیت های اطلاعاتی جذب کنند.

سخنان این وزیر صهیونیست با اعتراض نیستان هورویتز عضو کنست روبرو شد و در واکنش به ادعای تحریک افکار عمومی توسط ایران گفت چرا تصور می کنید که ما باید این یاوه گویی ها را باور کنیم ، آیا تمام اعتراضاتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم به دلیل ایران است، تا کنون این سطح از یاوه گویی ها را نشنیده بود.

رسوایی جدید همسر نتانیاهو

 یک رسانه صهیونیست فاش کرد در ادامه سوء استفاده خانواده بنیامین نتیاناهو از قدرت، سارا نتانیاهو همسر وی خواستار صرف هزینه منزل شخصی جدیدشان شده است.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تصویری خبر داد بعد از آنکه سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر به منزل جدیدشان در قدس نقل مکان کرد علاوه بر صرف دهها هزار شیکل برای ساخت و تغییراتی در منزل تلاش کرد تا هزینه های جاری آن از جمله قبض های آب و برق و تلفن را هم از بودجه نخست وزیری بگیرد.

این منزل که در بروگرس واقع است دومین منزل نتانیاهو به شمار می رود، منزل اصلی و مقر نخست وزیر در خیابان بالفور است که تظاهرات هفتگی در مقابل آن برگزار و گفته می شود نتانیاهو از داخل آن فعالیت های روزمره خود را انجام می دهد در حالی که منزل دوم به تازگی خریداری شده و همسر نخست وزیر به تازگی به آن نقل مکان کرده است.

تا کنون چند پرونده فساد و سوء استفاده های مالی برای نتانیاهو و خانواده اش تشکیل شده است که نتانیاهو تلاش می کند به هر شکل ممکن آنها را مسکوت نگه داشته و راهی برای خلاصی از آن پیدا کند

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بنیامین نتانیاهو اسرائیل کابینه رژیم صهیونیستی تهران ایران سارا نتانیاهو رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیوید کامرون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، ادعا کرد: پس از حمله وحشتناک ایران به (رژیم) اسرائیل سفر کردم تا همبستگی خود را نشان دهم.

وزیر خارجه انگلستان بدون اشاره به اقدامات غیرقانونی، تنش‌زا و بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه به بیان این نکته بسنده کرد که هر گونه واکنشی (به پاسخ ایران) باید تا حد امکان کمترین تاثیر را بر تشدید درگیری‌ها داشته باشد.

وی افزود که در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که ما باید تمرکز خود را بر دریافت کمک‌های بیشتر به غزه و خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) حفظ کنیم.

کامرون پیشتر هم در گفتگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفته بود که مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام (نظامی) هستند. امیدواریم که اقدام آنها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است، اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی