Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: در ایام کرونا با همت بسیج، خیران و دستگاه‌های اجرایی ۲۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

برزگر افزود: در این مدت هم بسیجیان یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین بسیجیان در ایام کرونا برای کمک به بخش درمان در بخش‌های خدماتی، پزشکی، تدفین فوتی‌های کرونایی حضور یافتند و همچنان در صورت اعلام نیاز آماده خدمات رسانی هستند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان، گندزدایی همه نقاط شهر، حمایت از مبتلایان به کرونا، تب سنجی و تست اکسیژن در ادارات و مناطق مختلف شهر را از دیگر اقدامات بسیج در این ایام بیان کرد.

سرهنگ برزگر افزود: در حال حاضر در پایگاه سلامت که با همکاری علوم پزشکی برقرار شده است یک پزشک، ۵ پرستار و ۵ بهورز فعالند و کار مراقبتی از مبتلایان و غربالگری را انجام می‌دهند.

سرهنگ برزگر همچنین افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خود مردم، خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه ارایه کرده است.

او، اجرای ۱۷ طرح بزرگ و ۱۰۰ طرح کوچک را از برنامه‌های امسال سپاه بیان کرد و گفت: تا کنون بخش عمده‌ای از این طرح‌ها به پایان رسیده است و ما بقی طرح‌ها نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون سپاه برای اجرای طرح‌های عمرانی ۱۳ میلیارد تومان هزینه کرده است.

سرهنگ برزگر افزود: سپاه پارسال ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم هزینه کرد.

اوگفت: ساخت بیش از ۴۲ واحد مسکن برای محرومان با کمک کمیته امداد، احداث ۱۰ واحد برای مددجویان بهزیستی، بازسازی ۹ واحد برای مددجویان این نهاد، ساخت ۱۱ واحد خانه عالم، دو سالن ورزشی و زمین چمن بخشی از فعالیت‌های سپاه در مناطق محروم است.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: در حال حاضر موضوع لایروبی قنوات و آبرسانی به روستا‌های محروم در دستور کار است.

سرهنگ برزگر در ادامه بر استفاده از نیروی جوان تحصیلکرده، مومن، متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید با نظارت و استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای فعالیت جوانان زمینه را فراهم و از توانمدی‌های آنان استفاده کرد.

او با اشاره به نقش دفاعی بسیج گفت: در هر محله‌ای از استان یک پایگاه مقاومت فعال است و همه حوزه‌های مقاومت دارای یگ گردان هستند.

او با اشاره به روز بودن تجهیزات دفاعی بسیج گفت: ما در همه شرایط و در همه عرصه‌ها آماده خدمت رسانی هستیم.

به گفته جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان، ۲۴ بسیج متخصصین از جمله هنرمندان، کارمندان، کشاورزان و فرهنگیان برای خدمت رسانی فعالند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی سپاه پاسداران بسیج مستضعفین جانشین سپاه صاحب الامر سرهنگ برزگر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم