Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه هفته بعد همه ادارات تعطیل هستند گفت: این مسئله تصمیمی است که در جلسه دیروز دولت رئیس‌جمهور ابلاغ کردند لذا از همه همکارانم در دولت و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم تا این دستور رئیس جمهور را به صورت جدی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه از مردم درخواست می‌کنم تا یک یا دو هفته کارشان را به عقب بیندازند ادامه داد: ادارات به موقع خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند کرد، به خاطر کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا بهتر است، مردم از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

انصاری تصریح کرد: بخشی از شهرداری صدور پروانه ساختمانی و نظارت بر ساختمان را برعهده دارد لذا این بخش می‌تواند کلا تعطیل شود، اما آن بخشی که مربوط به خدمات شهری و ارائه خدمات به مردم است باید برای حفظ بهداشت عمومی به کار خود ادامه دهد. شرایط هر دستگاه متفاوت است مثلا در شرکت گاز حتماً باید بخش سوانح دایر باشد و قسمت اداری نیازی نیست که کارکنان در محل کار حضور داشته باشند بنابراین تشخیص این موضوع با بالاترین مقام دستگاه است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جز عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه روال بر این است هر هفته دوشنبه وزارت بهداشت و درمان متناسب با نسبت مبتلایان به صد هزار نفر وضعیت هر شهر را مشخص می‌کند گفت: شنبه برای ادامه محدودیت‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه سازمان‌ها برای دورکاری نباید فرقی بین نیرو‌های رسمی و شرکتی بگذارند اظهار کرد: بنابر این است تا تردد در سطح شهر کم و ادارات از نظر حضور نیروی انسانی سبک شوند.

او با اشاره به اینکه تمام کسانی که زیرساخت‌های لازم در ادارات برای آن‌ها مستقر شده، می‌توانند کار خود را از راه دور انجام دهند گفت: شرایط پیچیده شده است و آمار مبتلایان و فوتی‌ها بالا رفته است لذا برای اینکه زنجیره گسترش ویروس را قطع کنیم این تصمیم را گرفتیم تا صرف نظر از کسانی که می‌توانند کارشان را از راه دور انجام دهند، خدمات ضروری را جدا کنیم و سایر بخش‌هایی که ضروری نیستند ارائه خدمات را به عقب بیندازند.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که خدمات ضروری دارند، نمی‌شود خدمت را به مردم تعطیل کنند و دستگاه‌هایی که ماموریت‌های اساسی مانند استانداری و فرمانداری دارند بنابراین بود تا در شرایط قرمز تا یک‌سوم کارکنان در ادارات حضور داشته باشد و مدیران می‌توانستند کمتر از یک سوم کارکنان خود را سازماندهی کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا تعطیلی ادارات سازمان اداری و استخدامی کشور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار مفخمی گفت: طرح عفاف و حجاب که در قالب طرح نور از ۲۵ فروردین ماه سال جاری در کشور و همزمان در مازندران کلید خورد، با توجه به گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان دهنده آن است که وضعیت عفاف و حجاب در استان نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌های آتی روند مناسب تری خواهد یافت.

سردار مفخمی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ۳۲ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب، افزود: این دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در حوزه میدانی به وظایف خود عمل کنند.

او از همکاری و تعامل خوب سپاه کربلای استان، نیروی مقاومت بسیج و همیاران پلیس در این طرح قدردانی کرد و گفت: ستاد احیاء امر به معروف، گروه‌های مطالبه گر و دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که جامعه هدفی دارند و تعداد زیادی از زنان و دختران در آن جامعه حضور دارند، باید در کنار پلیس به مجموعه انتظامی برای اجرای هر چه بهینه این طرح کمک کنند.

فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در میدان و پوشش تمام نقاط و اجرای موفق این طرح تاکید کرد و افزود: اگر مجموعه ۳۲ دستگاهی که در طرح عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعیین شده در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند، طرح بسیار موفقی خواهد بود که اقبال مردمی را به همراه خوهد داشت.

سیده حکیمه موسوی گزارش می‌دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند