Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، منصور غلامی در مورد لزوم به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در تامین نیروی آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش گفت: متاسفانه از نامه بنده به محضر مقام معظم رهبری، سوء برداشت شده است.

وی ادامه داد: اولاً همانطور که در مطلع نامه آورده شده، به هیچ وجه نظر به کم‌رنگ شدن جایگاه دانشگاه فرهنگیان نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیاً بحث استفاده از نیروی انسانی تحصیل کرده موجود که همزمان مسئولین کشور، دغدغه اشتغال آن‌ها را هم دارند، بوده که بکارگیری آن‌ها در یک مقطع چند ساله مشکل تامین انبوه معلم مورد نیاز آموزش و پرورش را هم حل خواهد کرد. ثالثاً اعلام نظر کارشناسی به عدم لزوم گسترش کمی دانشگاه مذکور با تمام محدودیت‌هایی است که در ابعاد مختلف در این رابطه وجود دارد.

وزیر علوم تاکید کرد: نکته آخر اینکه عزیزانی که ابراز نگرانی کرده‌اند، قبل از اینکه حضرت آقا نامه را دریافت و ملاحظه بفرمایند، اینهمه واکنش منفی نشان داده‌اند. 

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: بنده همان‌روز و بلافاصله در مصاحبه‌ای که در رسانه ها و از جمله صدا و سیما هم پخش شد، توضیح دادم که منظور توقف روال جاری فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان نبوده و نیست.

 

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان منصور غلامی معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی سهام عدالت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NoeEmpApKrnElem140301/ مشاهده کنند.

کد خبر 746868

دیگر خبرها

  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی