Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سبا" یمن، الحوثی افزود: موشک قدس از سامانه دفاع موشکی عربستان عبور کرد و پیام آن به سعودی‌ها این بود که دوباره به آمریکا بروید و پدافند هوایی جدید بخرید چرا که این موشک سامانه دفاعی شما را درهم شکسته است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: هرچه عربستان به جنگ علیه مردم یمن و حمله به تأسیسات حیاتی آن ادامه دهد، حمله به سعودی و دفاع از خاک یمن افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما دشمن را به وسیله اقدامات غیراخلاقی و بمباران‌های مداوم علیه ملت یمن، محاصره و ممنوعیت پرواز و جلوگیری از سفر بیماران برای درمان، قطع حقوق کارمندان و نابودی واحد پول یمن خوب شناخته‌ایم.

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: ملت یمن تسلیم نمی‌شود و هرچه حملات عربستان افزایش یابد، پایداری و استقامت این مردم بیشتر می‌شود.

الحوثی اظهار کرد: عربستان حدود ۶ سال است که به یمن حمله می‌کند و علیه مردم آن دست به توطئه می‌زند، نزدیک‌تر شدن شما برای عادی‌سازی، تأیید بر جنایت بیشتر شماست، چرا که عادی‌سازی و حمله علیه مردم یمن و محاصره، شکلی از اشکال جنایت‌های شماست.

وی ادامه داد: یکی از دلایل حمله یمن رقابت بین دو پروژه بود: پروژه نخست، جاده ابریشم [جدید] است که ساخت آن را چین برعهده گرفته است و احتملا بنادر یمن نیز به این طرح می‌پیوندند و طرح دوم [نیوم] است که مصر بوسیله پل ملک سلمان به جزیره العرب متصل می‌شود.

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن با بیان این که "ملت یمن هرگز در رویارویی با متجاوزان تسلیم نخواهد شد و پاپس نخواهد کشید، افزود: ما فقط یک راه داریم که حرکت در مسیر صلح با عزت است، در غیر این صورت، جنگ تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

ارتش یمن صبح دوشنبه این هفته با موشک «قدس ۲» پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

بر اساس بیانیه ای که بامداد دوشنبه از سوی سخنگوی نیروهای مسلح یمن منتشر شد این حمله موشکی که با استفاده از موشک های هدایت پذیر قدس ۲ انجام شد موفقیت آمیز بود.

سریع تاکید کرد که موشک دقیقا به محلی که از پیش تعیین شده بود اصابت کرد و خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.

وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تظاهرات یمنی ها در حمایت از غزه و ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، میلیونها یمنی در حمایت از غزه و ایران در صنعا و شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند. این راهپیمایی با شعار "تا پیروزی غزه، نبرد ما ادامه دارد، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
۱- عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی
۲- ضیف‌الله شامی وزیر اطلاع رسانی یمن
۳- شمس‌الدین شرف الدین مفتی یمن
بقیه شهروند

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های مهم از حمله انتقامی سپاه به اسرائیل/ گزارش ویژه
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • گذار مقاومت از سلاح های قدیمی به پهپادها و موشک های نقطه زن
  •  تظاهرات یمنی ها در حمایت از غزه و ایران
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است